Klap til dovent øje hjælp min piger hader klappen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
6 svar
3 synes godt om
26. april 2016

Anonym trådstarter

Hej folkens 

har virkelig behov for hjælp 

min pige er 2,5 år og hun hader klappen som ska på hver dag i cirka 1 time 

jeg er ved at blive sindsyg !!! Jeg har prøvet at give hende slik, chokolade mår hun ska ha den på , gå tur udenfor eller legepladsen men det som om det som om hun gider ikk lige meget hvad  

hun har dårligt syn på det ene af øjet og derfor ska det trænes hver dag 

hvad ville i gør ?  For at underholde hende ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

Annemette07

Anonym skriver:

Hej folkens 

har virkelig behov for hjælp 

min pige er 2,5 år og hun hader klappen som ska på hver dag i cirka 1 time 

jeg er ved at blive sindsyg !!! Jeg har prøvet at give hende slik, chokolade mår hun ska ha den på , gå tur udenfor eller legepladsen men det som om det som om hun gider ikk lige meget hvad  

hun har dårligt syn på det ene af øjet og derfor ska det trænes hver dag 

hvad ville i gør ?  For at underholde hende ?

Hvad med er klistermærke på klappen eller sådan noget, så hun Synes det er pænere? :-) 

Anmeld Citér

26. april 2016

Cirkus1900

Leg pirat, tag selv et på. Giv det på i ca 10 min ad gangen, til hun kan acceptere det. Så må det blive flere gang, men Det tager sin tid samt kamp. 

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Hvad med er klistermærke på klappen eller sådan noget, så hun Synes det er pænere? :-) 

Har prøvet men fordi hendes Syn er dårligere på det ene øje så hader hun det virkelig 

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym trådstarter

Cirkus1900 skriver:

Leg pirat, tag selv et på. Giv det på i ca 10 min ad gangen, til hun kan acceptere det. Så må det blive flere gang, men Det tager sin tid samt kamp. 

Vi har prøvet pirat lege næsten hele familien med bedsteforældre og det hele . Min mor havde syet klap til alle . Men det som Om hun er blevet træt af det  føler mig som en dårlig mor fordi jeg ikke kan finde på noget jeg kan hjælpe hende med 

Anmeld Citér

27. april 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Vi har prøvet pirat lege næsten hele familien med bedsteforældre og det hele . Min mor havde syet klap til alle . Men det som Om hun er blevet træt af det  føler mig som en dårlig mor fordi jeg ikke kan finde på noget jeg kan hjælpe hende med 

Er det vigtigt hvad hun laver mens hun har klappen på? Måske kunne I lave noget hvor hendes syn ikke er helt så vigtigt. I kunne danse. Eller læse højt. Synge sange. Mosle i sengen. (Det er lidt svært for mig at huske hvad man kan lave med en tumling ...) Eller også kunne det være mens I spiser. Se om du ikke kan finde nogle situationer, hvor det ikke vil være handicappene for hende ikke at kunne se.

Anmeld Citér

27. april 2016

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Er det vigtigt hvad hun laver mens hun har klappen på? Måske kunne I lave noget hvor hendes syn ikke er helt så vigtigt. I kunne danse. Eller læse højt. Synge sange. Mosle i sengen. (Det er lidt svært for mig at huske hvad man kan lave med en tumling ...) Eller også kunne det være mens I spiser. Se om du ikke kan finde nogle situationer, hvor det ikke vil være handicappene for hende ikke at kunne se.

Ja du har ret men når hun spiser så bruger hun også synet pg det irritere hende 

som du selc siger så burde vi lege , danse eller bar snakke og hygge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.