Har vægt noget med test resultatet at gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2016

Anonym trådstarter

Hej

Jeg tænkte på om ens vægt har noget at sige når man tester for graviditet? Er det nemmere at teste positivt tidligt hvis man ikke er overvægtig? 

Jeg spørger fordi jeg virkelig føler mig gravid, med kvalme, træthed, murren i underlivet, kramper (hvilket jeg ellers ALDRIG oplever) og ømme bryster. 

Hvis jeg er gravid så skulle jeg være 6+3 idag. (Og ja jeg har testet så sent som i lørdags om morgenen med en rfus, men den var negativ)

God aften til jer alle derude

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej

Jeg tænkte på om ens vægt har noget at sige når man tester for graviditet? Er det nemmere at teste positivt tidligt hvis man ikke er overvægtig? 

Jeg spørger fordi jeg virkelig føler mig gravid, med kvalme, træthed, murren i underlivet, kramper (hvilket jeg ellers ALDRIG oplever) og ømme bryster. 

Hvis jeg er gravid så skulle jeg være 6+3 idag. (Og ja jeg har testet så sent som i lørdags om morgenen med en rfus, men den var negativ)

God aften til jer alle derude

Hvis du er gravid burde du ku teste positiv 6+3 hvert fald.. Mon ikk der bare er lidt rod i din cyklus denne gang og mens pludselig kommer tror ikke det har noget at sige hvad man vejer. Den måler jo hcg i urinen og det har intet med vægten at gøre.

Anmeld Citér

26. april 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Hvis du er gravid burde du ku teste positiv 6+3 hvert fald.. Mon ikk der bare er lidt rod i din cyklus denne gang og mens pludselig kommer tror ikke det har noget at sige hvad man vejer. Den måler jo hcg i urinen og det har intet med vægten at gøre.

Det kan være svært at sige da jeg i forvejen  har en virkelig uregelmæssig og utilregnelig cyklus

Jeg tænkte bare om hormonerne forsvandt i fedtet hvis man kan sige det sådan :p hehe jeg er ikke den store videnskabsmand så jeg ved ikke lige hvordan det fungere

Anmeld Citér

26. april 2016

MN_1202

Jeg er overvægttig, og har testet positivt fra 3+5. Så jeg tror ikke det har noget, at gøre med overvægt

Anmeld Citér

27. april 2016

GrønStjerne

Jeg er også overvægtig, og har testet positiv tidligt ved 2 graviditeter. Så tror bestemt ikke de to ting har noget at gøre med hinanden.

Ved 6 + 3 kan langt de fleste teste positivt hvis de er gravide, så jeg tror som den anden der kommenterer at der nok er lidt gang i kroppen, og din mens kommer om nogle dage.

Udover det er de der rfsu teste noget jeg holder mig langt væk fra, så hvis du skal købe flere teste senere vil jeg købe nogle andre slags.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.