Aaaav for H....... !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. april 2016

Mortil2piger18

har nu overstået min første omgang zoneterapi. Mega dejligt og blev vildt afslappet og træt! Lige indtil hun trykkede 2 bestemte steder! Av for satan!! 

Hun siger så bagefter at punkterne der gjorde så ondt var mine æggestokke og livmoder! Tankevækkende..

Hun sagde hun også kunne mærke lidt ved min fordøjelse. 5 min efter hun havde trykket der begyndte min mave at rumle voldsomt. Håber virkelig at det kan sætte skub i et eller andet. Min zoneterapeut har selv været igennem ivf med begge børn, så tror virkelig jeg er i gode hænder hos hende!

Nu skal jeg vist have en lur 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Kærlighedogkildevand skriver:

har nu overstået min første omgang zoneterapi. Mega dejligt og blev vildt afslappet og træt! Lige indtil hun trykkede 2 bestemte steder! Av for satan!! 

Hun siger så bagefter at punkterne der gjorde så ondt var mine æggestokke og livmoder! Tankevækkende..

Hun sagde hun også kunne mærke lidt ved min fordøjelse. 5 min efter hun havde trykket der begyndte min mave at rumle voldsomt. Håber virkelig at det kan sætte skub i et eller andet. Min zoneterapeut har selv været igennem ivf med begge børn, så tror virkelig jeg er i gode hænder hos hende!

Nu skal jeg vist have en lur 

Ej hvor spændende. Hvor bor din zoneterapeut? 
Det gad jeg også godt prøve på et tidspunkt 

Anmeld Citér

26. april 2016

Mortil2piger18

KissMeKissMeKissMe skriver:

Ej hvor spændende. Hvor bor din zoneterapeut? 
Det gad jeg også godt prøve på et tidspunkt 

I Frederikshavn. Det var virkelig dejligt!lige bortset fra ovenstående  har en tid i næste uge igen. Glæder mig allerede. Er sikker på hun kan gøre en forskel! 

Anmeld Citér

26. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Kærlighedogkildevand skriver:

I Frederikshavn. Det var virkelig dejligt!lige bortset fra ovenstående  har en tid i næste uge igen. Glæder mig allerede. Er sikker på hun kan gøre en forskel! 

Øv. Havde håbet det var tættere på Århus. 

Men held og lykke med det. Det lyder som en dejlig oplevelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.