Hæmorider :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Er der nogen af jer der har prøvet at få fjernet hæmorider? Hvordan foregår det? Er det smertefuldt og evt hvor længe går der før det er normalt deromme igen?

jeg fik nogen grimme hæmorider under min fødsel for 1,5 år siden og de er ikke forsvundet siden. Blevet mindre og ikke smertefulde, men ikke væk. Og hvis jeg får den mindste smule hård mave bliver de større igen og med smerter. Jeg synes for det første det er træls ift smerter men også kosmetisk når de er i "dvale" og tænker utrolig meget over det under sex, især nu hvor min partner gerne vil udforske analsex. Hader tanken om at han tænker "hvad fanden er det?!" Eller bare at det er klamt, for det synes jeg ærlig talt selv det er. :-( 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2016

Mor til Ella

Jeg fik fjernet 3 store udvendige, den ene med en "blodprop" størknet blod, voldsomt smertefuldt. Jeg fik dem under fødslen af mit andet barn.

efter 2 uger hvor jeg hverken kunne gå eller stå, fik jeg dem fjernet, de sprøjter bedøvelse ind i hæmoriden, skære den op og skraber indholdet ud, og det er det.

selve bedøvelsen spænder og er ubehagelig, men gør ikke ondt. Man mærket med det samme at trykket og smerten ved hæmoriden forsvinder, jeg var som født på nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.