Synes godt nok ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. september 2009

M.O.A.R.

..... at jeg ser særlig mange fra lolland herinde?
er jeg helt alene?

MaleneF 10+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

dorthemus

MaleneF skriver:

..... at jeg ser særlig mange fra lolland herinde?
er jeg helt alene?

MaleneF 10+4

Min far er fra Lolland..det tæller da lidt

Knus
Dorthe

Anmeld

26. september 2009

M.O.A.R.

hehe jo det gør den

Anmeld

26. september 2009

Ni-ko-li-ne

mine forældre bor på Falster.... det tæller næsten

Anmeld

26. september 2009

Plysbjørnen

Mener altså at Eva er fra Lolland øh Falster, og Helle30 og Mikkelmusen er også der over fra.

Anmeld

26. september 2009

Honningblomst

Mener altså at Eva er fra Lolland øh Falster, og Helle30 og Mikkelmusen er også der over fra.

Nej nej nej nej nej nej NEEEEJ!!!! jeg er IKKE fra Lolland og jeg er heller ikke fra falster...jeg bor desværre PÅ falster, men det er også det eneste...jeg er "langt fra falster", og glæder mig til at kunne komme væk. Og ja, det er rigtig nok, jeg er lidt negativ...undskyld..men ja, jeg føler mig bestemt ikke godt tilpas hernede, der er sgu så lavt til loftet...
Knus Eva..

Anmeld

26. september 2009

Plysbjørnen

Eva skriver:

Nej nej nej nej nej nej NEEEEJ!!!! jeg er IKKE fra Lolland og jeg er heller ikke fra falster...jeg bor desværre PÅ falster, men det er også det eneste...jeg er "langt fra falster", og glæder mig til at kunne komme væk. Og ja, det er rigtig nok, jeg er lidt negativ...undskyld..men ja, jeg føler mig bestemt ikke godt tilpas hernede, der er sgu så lavt til loftet...
Knus Eva..

Det var det jeg mente at du boede dernede af, så var jeg jo ikke helt forkert på den...

Anmeld

26. september 2009

Honningblomst

Hej....

Har du prøvet at søge på profiler og så på område, der kan det være at du kan finde nogen.

Jeg ved faktisk ikke hvor de forskellige kommer fra...så kan desværre ikke hjælpe dig. Jeg er selv fra Vordingborg, sådan oprigtigt, men tja...jeg har egentlig ikke tænkt over om der er nogen derfra...men her er rigtig mange skønne kvinder fra hele Danmark..

Håber du finder nogle lolikker...

Knus til dig..
Eva

Anmeld

26. september 2009

Honningblomst

Trold skriver:

Det var det jeg mente at du boede dernede af, så var jeg jo ikke helt forkert på den...

Tja..hvis du mener Lolland og Falster er det samme...?? det er sjovt at man tænker sådan....er fyn og langeland også det samme?
Men ja, jeg bor på Nord falster...laaaaaaangt fra Lolland..Og jeg er IKKE fra Falster, jeg er bare på tålt og kun lige udholdt ophold-griner
Knus Eva..

Anmeld

26. september 2009

Plysbjørnen

Eva skriver:

Tja..hvis du mener Lolland og Falster er det samme...?? det er sjovt at man tænker sådan....er fyn og langeland også det samme?
Men ja, jeg bor på Nord falster...laaaaaaangt fra Lolland..Og jeg er IKKE fra Falster, jeg er bare på tålt og kun lige udholdt ophold-griner
Knus Eva..

Ja Lolland og Falster hænger for mig sammen. Sagde heller ikke at du stammede fra Lolland, det jeg mente var at du boede PÅ Falster, og hvis du gider læse ordenligt efter vil du lægge mærke til at jeg faktisk havde rettet det fra Lolland til Falster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.