D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:
Hvordan faen acceptere man sig selv og smider tøjet foran en fyr, når man har smidt 50 kg og alt hænger alle vegne?
Synes det er så pinligt. Overvejer at spare op til operationer men synes også bare lidt det er spild af penge når jeg er forholdsvis lækker med tøj på og den løse hud ikke genere mig specielt meget og slet ikke bryder mig om at være nøgen. Men det er bare som om at ingen fyre kan elske en hvis man ikke er stram og fit. Altså jeg er jo fit og har trænede muskler, det bare ikke så nemt at se når der er ekstra hud. Øv hvor jeg hader det
æv æv æv.
Jeg har fået en del løs hud efter min graviditet. - Var rimelig spinkel før, og fik en kææmpe mave!
Jeg har lært mig selv at acceptere det ved at sige til mig selv at jeg altså har født og båret et barn, og der ikke er noget i vejen med min krop selvom maven ikke længere er helt flad. - Jeg synes faktisk også at jeg ser skide godt ud med tøj på (også selvom jeg mangler 10-15 kg før jeg er i mål med mit vægttab), og kan godt blive temmelig træt af mit udseende uden tøjet...
Derudover så er min erfaring altså at det der med at fyrene ikke synes om en medmindre man har helt flad mave og er stram/fit alle vegne, det er noget vi kvinder bilder os selv ind. Jeg har fået/får at vide af stort set alle de fyre jeg er sammen med (ikke fordi jeg knepper til højre og venstre
) at jeg er smuk og sexet. - Også selvom min mave hænger lidt, brysterne er lidt slatne og hele kroppen er fuld af strækmærker 
Anmeld
Citér