Hjælp? (Klamt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg var til scanning i onsdags for at se om slimhinden var tyk. Det var den ikke. Men jeg havde en stor cyster.. og samme aften havde vi sex dagen efter havde jeg masser af smerter i højere side hvoe cysteren sidder. Troede bare det var den der var sprunget?.. har blødt kræftigt siden torsdags helt mørkt næsten sort. Troede det var stopprt, da jeg ikke havde blødt siden i går .. og nu har jeg så mange mens smerter og bløder kræftigt mørkt igen?.. jeg har prøvet at ringe til knikken flere gange hvor jeg er i behandling. Men kan ikke komme igennem til den.. skal der over fredag til scanning? Er det okay at bløde til scanning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Jeg var til scanning i onsdags for at se om slimhinden var tyk. Det var den ikke. Men jeg havde en stor cyster.. og samme aften havde vi sex dagen efter havde jeg masser af smerter i højere side hvoe cysteren sidder. Troede bare det var den der var sprunget?.. har blødt kræftigt siden torsdags helt mørkt næsten sort. Troede det var stopprt, da jeg ikke havde blødt siden i går .. og nu har jeg så mange mens smerter og bløder kræftigt mørkt igen?.. jeg har prøvet at ringe til knikken flere gange hvor jeg er i behandling. Men kan ikke komme igennem til den.. skal der over fredag til scanning? Er det okay at bløde til scanning? 

Altså scanningen kan sagtens gennemføres hvis det er det du tænker på

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Altså scanningen kan sagtens gennemføres hvis det er det du tænker på

Det var det ��. Puha lettet. Er nemlig på hormoner nu og frygter bare at det endnu et mislykkede forsøg ��

Anmeld Citér

25. april 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Det var det ��. Puha lettet. Er nemlig på hormoner nu og frygter bare at det endnu et mislykkede forsøg ��

Men om du kan fortsætte i forsøget, vides ikke. 

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Men om du kan fortsætte i forsøget, vides ikke. 

nej det jo lige det :/ håber blødning stopper inden iui. Skulle gerne være søndag/mandag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.