jeg har fået så meget nok af min datters far at jeg har fået et møde med min familie rådgiver om samvær. Fik hende hjem igår med den rødeste numse, pylret som bare pokker, vil kun være hos mig, sat jeg hende ned, skreg hun eller græd. Da hun kom hjem havde hun sådan et tomt udtryk, ingen smil," eller grin vil egentlig bare hurtigste muligt over til mig.
Mad jeg så skrev til ham om der var noget anderledes, sagde han bare nej. Også skrev jeg hvorfor, også skriver han " ja hun har også været en far bebs " også tænker jeg, hvorfor fortæller han ikke noget? Jeg skal hive tingene ud af ham. Skrev så også at hun altså har en virkelig rød numse, det kunne han ikke forstå, for han gør det samme som mig. Også skrev jeg at han skal til at gøre hende ordentligt rent hver gang, til det skrev han bare " det synes jeg også jeg gør, jeg kigger grundigt efter hver gang. Det har måske smuttet en gang " også skrev jeg " det er sket mere end en gang " til det svarede han bare " okay "
. Jeg er i dyb chok! Hun er rød hver gang hun kommer hjem, hun vil ikke ligges på puslebordet, have hendes bukser af eller ble af, også er der rester...
Har fået nok nu! Det gør så ondt at få sådan en pige hjem.
Undskyld for det lange indlæg, trængte virkelig bare til at få det ud et sted.. Rigtig god dag!
Anmeld
Citér