Andre der har prøvet dette med canesten?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.296 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg har (desværre) fået svamp. Lægen siger det er meget normalt under graviditet. Men åh hvor er det pinefuldt! 

Jeg har fået ordineret canesten stikpiller til 6 dage, da man jo ikke må få en så stor dosis på én gang, som findes i de enkelte stikpiller i håndkøb. 

Mit problem er så, at jeg nu efter at have taget dem i 4 dage kan mærke rester af piller oppe i skeden. Jeg fik et chok, for det føltes som om der sad en hel prop af rester. Kunne ikke skrabe det ud eller noget, da min finger ikle er så lang (sorry for detaljer).

Er der nogen som har prøvet dette?? Jeg må indrømme, at jeg synes det virker lidt underligt at de ikke bliver opløst, men egentlig bare måske sidder op ophober sig i min skede 

hilsen mig (10+6) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2016

gokkelok

Det lyder meget underligt, det er ikke normalt.  Hvor langt stikker du dem op?? Eller hvordan stikker du dem??

Har du fået manden til at kigge på det?  Ellers ville jeg måske lige forbi lægen. 

Anmeld Citér

25. april 2016

Anonym trådstarter

gokkelok skriver:

Det lyder meget underligt, det er ikke normalt.  Hvor langt stikker du dem op?? Eller hvordan stikker du dem??

Har du fået manden til at kigge på det?  Ellers ville jeg måske lige forbi lægen. 

Jeg bruger bare min finger, men som sagt er den ikle særlig lang, så jeg er bange for de ikke kommer langt nok op. 

Jeg har ikke fået ham til at kigge på det nej, men jeg skal alligevel til lægen idag, så jeg tænker at jeg hellere lige må spørge hende  

Anmeld Citér

25. april 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg har (desværre) fået svamp. Lægen siger det er meget normalt under graviditet. Men åh hvor er det pinefuldt! 

Jeg har fået ordineret canesten stikpiller til 6 dage, da man jo ikke må få en så stor dosis på én gang, som findes i de enkelte stikpiller i håndkøb. 

Mit problem er så, at jeg nu efter at have taget dem i 4 dage kan mærke rester af piller oppe i skeden. Jeg fik et chok, for det føltes som om der sad en hel prop af rester. Kunne ikke skrabe det ud eller noget, da min finger ikle er så lang (sorry for detaljer).

Er der nogen som har prøvet dette?? Jeg må indrømme, at jeg synes det virker lidt underligt at de ikke bliver opløst, men egentlig bare måske sidder op ophober sig i min skede 

hilsen mig (10+6) 

Jeg har prøvet det med den almindelige stikpille. Hvor resterne af den blev siddende nogle dage før den kom rigtig ud. 

Ville ikke være nervøs. Men hvis du er bekymret synes jeg da bestemt du skal snakke med lægen 

Anmeld Citér

27. april 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Jeg har prøvet det med den almindelige stikpille. Hvor resterne af den blev siddende nogle dage før den kom rigtig ud. 

Ville ikke være nervøs. Men hvis du er bekymret synes jeg da bestemt du skal snakke med lægen 

Jeg talte med lægen da jeg alligevel var oppe hos hende i mandags. Hun sagde bare, at jeg kunne prøve at springe én af pillerne over og se om det ikke opløste sig af sig selv. Så det prøver jeg  Tænker heller ikke det kan være farligt, men jeg fik bare et chok. 

Anmeld Citér

27. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej piger. 

hilsen mig (10+6) 

Prøv at Google det, det er ikke et ukendt fænomen. Jeg oplevede at min stikpille faldt ud så jeg kunne kun bruge salven. Det er vist noget med at man kan værefor tør til at pillen bliver opløst.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.