Så meget kan man tage fejl ;) ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
3 svar
1 synes godt om
24. april 2016

Anonym trådstarter

jeg er, som rigtig mange andre, ny i testverdenen med ÆL tests og tænker jeg måske vil give denne videre til andre der var i tvivl som jeg.. Jeg stoppede på minipiller for 3 mdr siden

jeg har en svingende cyklus på 32-35dage +\- og det passede ca med ÆL i tirsdags og en positiv test ca søndag... Billedet øverst er fra søndag formiddag, cd19  jeg var ret sikker på den var positiv

indtil jeg tog denne idag, den nederste, på cd26  den var knaldende positiv efter 2 min... Jeg havde lidt irritation i min lyske og midt i maven, så det var af ren nysgerrighed jeg testede

så mit råd; er du i tvivl, så fortsæt med at teste! Man er ikke i tvivl når den er der - selvom det måske er lidt sent  det er fantastisk måde at lære sin krop at kende på efter en del år på pillen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2016

Liv_86

Har du evt taget en g test? Man kan også teste positiv på en ÆL test

Anmeld Citér

24. april 2016

Anonym trådstarter

Altså, igår fandt jeg det der hvide æggehvidesnask der kunne trækkes i minimum 5 cm, så gravid tror jeg ikke jeg er når det kommer  jeg fandt det ikke i sidste weekend... Så eneste bud er at testen sidste weekend ikke er så positiv som jeg troede

Anmeld Citér

24. april 2016

Lotus86

Man kan godt have ægløsning 2 gange i en cyklus. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.