Feriecenter....hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2016

"Anarkisten"

Hvis nu man gerne vil på en forlænget weekend med mand og 2 børn (3 og 6), hvor skal vi så tage hen. Jespershus og Skallerup klit har været opp og vende, men mangler lidt inspiration. 

Vi vil gerne i noget feriecenter eller lignende. Noget med legeland, vandland og udeaktiviteter  

Det skal være i Jylland og gerne fra midten og op, men andre muligheder er velkomne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2016

Cirkus1900

Danland - har flere steder i dk

jambo - mener det et center, kun lige hørt om det.

Anmeld Citér

24. april 2016

Malene76

"Anarkisten" skriver:

Hvis nu man gerne vil på en forlænget weekend med mand og 2 børn (3 og 6), hvor skal vi så tage hen. Jespershus og Skallerup klit har været opp og vende, men mangler lidt inspiration. 

Vi vil gerne i noget feriecenter eller lignende. Noget med legeland, vandland og udeaktiviteter  

Det skal være i Jylland og gerne fra midten og op, men andre muligheder er velkomne 

Lalandia Billund eller Danland Blokhus. 

2 steder vi er glade for at komme. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

24. april 2016

tossen93

• Hvidbjerg strand er super lækkert! 

Anmeld Citér

24. april 2016

FrkC

Søhøjlandet i Gjern :)

Anmeld Citér

24. april 2016

Satans

Vi var afsted på sommerferie ved Bønnerup Strand (Djursland) under et feriecenter som hed Dayz. Der er super lækkert, og vi var rigtige glade for at være der - vi overvejer endda at tage samme sted hen i år  

Centeret er dog solgt til Danland nu, men faciliteterne er de samme  

http://www.danland.dk/feriecentre/norddjurs?days=4&persons=1

Anmeld Citér

24. april 2016

"Anarkisten"

tossen93 skriver:

• Hvidbjerg strand er super lækkert! 

Den har jeg også kigget på og syntes det ser rigtig godt ud, så dejligt at høre det lever op til mine "forventninger" 

Anmeld Citér

24. april 2016

Bshizzle

Lalandia Billund kan jeg klart anbefale 

Vi kom hjem sidste uge..  Og kommer gerne igen! 

Anmeld Citér

24. april 2016

Benjamins'mor

Søhøjlandet i Gjern, har aldrig selv været på ferie der, men boede overfor det en stor del af min barndom (14 år) og det var så fedt at tage op og lege med børnene der var på ferie, de har en dejlig legeplads og et stort fedt badeland med vandrutsjebane med diskolys og musik i. 

Jesperhus blomster/feriepark er også et rigtigt dejligt sted, der er jo blandt andet forlystelser i blomsterparken, det er der jo ikke ret mange andre steder. Jeg boede i hytte deroppe som barn, og med mine egne børn har vi flere gange besøgt blomsterparken. 

Anmeld Citér

24. april 2016

An&Jo

Der er også dayz resort rønbjerg.. De har en god blanding af indendørs og udendørs aktiviteter og et rigtig fint vandland

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.