4+1, negativ test og pletblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.373 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2016

Anonym trådstarter

Hej Alle,

Jeg er så ny i denne verden, som det er muligt! Derfor håber jeg på, at nogle af jer har lyst til at svare mig eller gå i dialog - her i starten synes jeg det kunne være godt med lidt kvindelig dialog omkring det hele, når nu ikke jeg rigtig kan tale med min omverden om det endnu. Min mand og jeg har i flere år gået og tænkt på, om ikke vi snart skulle være forældre - og i marts besluttede vi at kaste os ud i at forsøge. Jeg havde ægløsning omkring den 9. April og vi startede ca. 6 dage inden med at smide beskyttelse og begynde på alt det sjove. Mine menstruationer har altid været on point - og jeg er en af dem, der bløder meget og lider af menstruationssmerter. 

Jeg begyndte allerede en lille uges tid efter ægløsning at mærke murren i venstre side af underlivet og har mærket det mere og mere som tiden er gået. Endvidere begyndte mine bryster at spænde og blive større og ømme omkring den 18. April.

efter min cyklus skulle jeg have menstruation den 23. April, og i går aftes begyndte der så at komme lidt lyserødt på papiret ved toiletbesøg og igen her til morgen. Jeg plejer ALTID at have kraftig blødning og har aldrig oplevet min mens starte sådan før. Jeg har testet negativ de seneste dage, jeg er 4+1 i dag, hvis jeg er gravid, men mit spørgsmål er, om nogen har oplevet det som jeg har? Og om jeg mon kan være gravid alligevel? 

Jeg blev umiddelbart grebet af følelsen af, at så lykkes det ikke denne gang - men noget er alligevel helt anderledes end det plejer mht. Min menstruation. Og helt ærligt, vil det også være ret vildt, hvis det lykkes i første forsøg - men man har vel lov at håbe ������☀️����❤️

Hav en skøn solskinssøndag derude! ✌��️☀️��

Kærlig hilsen ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2016

Anonym

Hey! 

Jeg er i nogenlunde samme båd som dig! D. 2/4 stod jeg med en positiv æltest, D. 3/4 var jeg sammen med manden. D. 8/4 (ca. 5 dage efter æl) cyklusdag 21, begyndte jeg at pletbløde lidt. Ikke meget, lidt lyserødt på papiret, ingenting i urinen. Brugte en tampon, men der var bare en smule brunt på. Det varede on/off i 4-5 dage og stoppede så pludseligt! Min cyklus er normalt på 30 dage og er ALDRIG kommet for tidligt, og slet ikke 10-11 dage før! Jeg plejer også at bløde meget (sorry) men det her var ingenting i forhold til! Nu er jeg så gået 6 dage over forventet mens, og der er intet at spore! Jeg har lidt menssmerter og render på toilet hele tiden, for at tjekke om det er kommet. Jeg har taget en negativ test i morges og har regnet mig frem til at skulle være ca. 5+1 i dag. Nu er jeg begyndt at blive nervøs, for tænk hvis det er noget "farligt"? Eller kan det stadig være meget tidlig mens?! Eller i bedste fald graviditet?! Jeg er mega frustreret fordi jeg ikke har prøvet noget lign. før!

God søndag 

hilsen mig 

Anmeld Citér

24. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hej Alle,

Jeg er så ny i denne verden, som det er muligt! Derfor håber jeg på, at nogle af jer har lyst til at svare mig eller gå i dialog - her i starten synes jeg det kunne være godt med lidt kvindelig dialog omkring det hele, når nu ikke jeg rigtig kan tale med min omverden om det endnu. Min mand og jeg har i flere år gået og tænkt på, om ikke vi snart skulle være forældre - og i marts besluttede vi at kaste os ud i at forsøge. Jeg havde ægløsning omkring den 9. April og vi startede ca. 6 dage inden med at smide beskyttelse og begynde på alt det sjove. Mine menstruationer har altid været on point - og jeg er en af dem, der bløder meget og lider af menstruationssmerter. 

Jeg begyndte allerede en lille uges tid efter ægløsning at mærke murren i venstre side af underlivet og har mærket det mere og mere som tiden er gået. Endvidere begyndte mine bryster at spænde og blive større og ømme omkring den 18. April.

efter min cyklus skulle jeg have menstruation den 23. April, og i går aftes begyndte der så at komme lidt lyserødt på papiret ved toiletbesøg og igen her til morgen. Jeg plejer ALTID at have kraftig blødning og har aldrig oplevet min mens starte sådan før. Jeg har testet negativ de seneste dage, jeg er 4+1 i dag, hvis jeg er gravid, men mit spørgsmål er, om nogen har oplevet det som jeg har? Og om jeg mon kan være gravid alligevel? 

Jeg blev umiddelbart grebet af følelsen af, at så lykkes det ikke denne gang - men noget er alligevel helt anderledes end det plejer mht. Min menstruation. Og helt ærligt, vil det også være ret vildt, hvis det lykkes i første forsøg - men man har vel lov at håbe ������☀️����❤️

Hav en skøn solskinssøndag derude! ✌��️☀️��

Kærlig hilsen ����

Tænker sagtens der kan være lidt uorden i din cyklus efter endt P pille stop.. Det kan godt ta nogle måneder før kroppen er helt som den plejer, så vil ikke sige at pletblødning mm er unormalt i den sammenhæng  

Anmeld Citér

24. april 2016

Anonym trådstarter

MisTas - jeg har ikke været på p-piller siden foråret 2014, men jeg fik heller ikke skrevet, at ved beskyttelse mente jeg kondomer ��

Jeg er nu begyndt at bløde mere og tror ikke, jeg alligevel har været heldig i første forsøg �� Dog er mine bryster stadig ømme og det er de aldrig under mine vanlige menstruationer - så jeg tænker alligevel; for at være helt sikker, at jeg tager en test om et par dage for at kunne udelukke, at det ikke er hcg der ikke har været højt nok til at holde min menstruation tilbage. 

Håber det lykkes for dig (første kommentar) at teste positivt 

kh. ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.