Hej Alle,
Jeg er så ny i denne verden, som det er muligt! Derfor håber jeg på, at nogle af jer har lyst til at svare mig eller gå i dialog - her i starten synes jeg det kunne være godt med lidt kvindelig dialog omkring det hele, når nu ikke jeg rigtig kan tale med min omverden om det endnu. Min mand og jeg har i flere år gået og tænkt på, om ikke vi snart skulle være forældre - og i marts besluttede vi at kaste os ud i at forsøge. Jeg havde ægløsning omkring den 9. April og vi startede ca. 6 dage inden med at smide beskyttelse og begynde på alt det sjove. Mine menstruationer har altid været on point - og jeg er en af dem, der bløder meget og lider af menstruationssmerter.
Jeg begyndte allerede en lille uges tid efter ægløsning at mærke murren i venstre side af underlivet og har mærket det mere og mere som tiden er gået. Endvidere begyndte mine bryster at spænde og blive større og ømme omkring den 18. April.
efter min cyklus skulle jeg have menstruation den 23. April, og i går aftes begyndte der så at komme lidt lyserødt på papiret ved toiletbesøg og igen her til morgen. Jeg plejer ALTID at have kraftig blødning og har aldrig oplevet min mens starte sådan før. Jeg har testet negativ de seneste dage, jeg er 4+1 i dag, hvis jeg er gravid, men mit spørgsmål er, om nogen har oplevet det som jeg har? Og om jeg mon kan være gravid alligevel?
Jeg blev umiddelbart grebet af følelsen af, at så lykkes det ikke denne gang - men noget er alligevel helt anderledes end det plejer mht. Min menstruation. Og helt ærligt, vil det også være ret vildt, hvis det lykkes i første forsøg - men man har vel lov at håbe ☀️❤️
Hav en skøn solskinssøndag derude! ✌️☀️
Kærlig hilsen
Anmeld
Citér