Børnesår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.519 visninger
5 svar
4 synes godt om
24. april 2016

Bebsen

Godmorgen 

Jeg har ingen erfaring med børnesår, er der nogle af jer garvede mødre der kan komme med et bud på om det ér børnesår? Tager ham naturligvis til lægen imorgen, men er der noget jeg kan gøre for at lindre eller behandle indtil da?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2016

gokkelok

Det kan godt ligne børnesår. 

Du skal klippe hans negle ned, så han ikke kradser for meget i det, vaske hænder ofte og gerne desinficere. Og ikke pille i det. Også skal han gerne have sit eget håndklæde. 

også i morgen køber i klorhexidinsæbe til at vaske sårene med og ringer til lægen

Anmeld Citér

24. april 2016

Mor1986

Det ligner det vores datter havde for nogle uger siden. Det var dog meget værre så vi ringede fil vagtlægen og fik både noget at vaske det i samt creme.

Anmeld Citér

24. april 2016

bøllen

Bebsen skriver:

Godmorgen 

Jeg har ingen erfaring med børnesår, er der nogle af jer garvede mødre der kan komme med et bud på om det ér børnesår? Tager ham naturligvis til lægen imorgen, men er der noget jeg kan gøre for at lindre eller behandle indtil da?

Min dreng har næsten lige haft børnesår og det lignede dette . Her bredte det sig , da lægen ikke ville give creme. Min store dreng blev også smittet og kom i behandling , som lillebror også fik. Det hjalp

Anmeld Citér

24. april 2016

MissTas

Bebsen skriver:

Godmorgen 

Det ligner børnesår .. Køb en klorexidin creme på apoteket.. Den er ok effektiv mod det uden at være medicin  og ellers god håndhygiejne  

Anmeld Citér

24. april 2016

Bebsen

Tak skal I have! 

Når man ikke har nogen at rådføre sig med, er baby.dk altså genialt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.