er i chok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

LauraLW

Mullemus86 skriver:

. . . . . . . .  Er faktisk helt mundlam..! Synes det er en syg verden vi lever i efterhånden.. Håber den vender mere tilbage mod normen, inden min søn skal ud og færdes i den..

Puha ja! Sidder også her i min gravide tilstand og frygter at sætte min lille baby i verden... Især når verden også kan se sådan ud! Det er simpelthen SÅ usmageligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Stumpen

Det var dog det mest forfærdelige jeg har hørt længe!!! Stakkels stakkels pige... Jamen jeg mangler ord..

Anmeld

26. september 2009

MoarViborg

Eeejj hvor uff!!

Anmeld

26. september 2009

Riksen

Jeg læste det også på nettet - det er noget af det mest umenneskelige man kan gøre.
Men trist som det er, bliver jeg ikke overrasket over at høre sådan noget. Jeg synes efterhånden at der dukker flere og flere historier af den art op, fx Fritzl-sagen, Jaycee-sagen fra USA og sagen om kvinden fra Australien, der minder om Fritzl-sagen. Der er simpelt hen så mange klamme, forstyrrede og helt igennem onde mennesker i verden, og det er så forfærdeligt at tænke på!

Anmeld

26. september 2009

oo

ja og nogle gange skal man ikke kigge sig mere omkring end hen på sin far for at få øje på den slags mennesker.

Anmeld

26. september 2009

Riksen

Tjuhl skriver:

ja og nogle gange skal man ikke kigge sig mere omkring end hen på sin far for at få øje på den slags mennesker.

Puha, det må være frygtelig svært.
Jeg får helt kvalme ved tanken om at folk kan være sådan 

Anmeld

26. september 2009

qp

Ja det er en forfærdelig sag!! Jeg kan ikke lade være med, at tænke over hvilken opvækst sådanne piger må have haft? Hvor har de sociale myndigheder været henne i alt det her? Hvad med den misbrugte piges forældre/ kontaktpersoner, de må vel kende hende nok til, at vide at noget er galt? Hvad med "de pædofile" (som jeg ikke tror er pædofile) der har misbrugt hende, de har tydeligvis nogle psykiske problemer, whos to blame?

Anmeld

26. september 2009

Chamomile

Hvor er det uhyggeligt at de har kunne få sig selv til det, og stakkels stakkels pige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.