Shape wear hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket vil i anbefale?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

369 visninger
6 svar
3 synes godt om
23. april 2016

Helloo

Efter at ha fået børn i år 13', 14' og 15 har jeg taget en del på og kan ikke komme af med gravid maven.  

Jeg vil nu prøve shape wear!  Men hvad er bedst tusser med undertrøje eller en body stocking? 

Jeg forventer ikke at jeg 10 kg tyndere ud men måske bare at maven så ud som om den var i 2 og ikke 7 måned :p..  

Hvad har i af erfaringer? Og nogle gode mærker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

Rockertand

Louise6551 skriver:

Efter at ha fået børn i år 13', 14' og 15 har jeg taget en del på og kan ikke komme af med gravid maven.  

Jeg vil nu prøve shape wear!  Men hvad er bedst tusser med undertrøje eller en body stocking? 

Jeg forventer ikke at jeg 10 kg tyndere ud men måske bare at maven så ud som om den var i 2 og ikke 7 måned :p..  

Jeg ville (og det gør jeg også) træne mig ud af det.....

Anmeld Citér

23. april 2016

Troldemommi

Louise6551 skriver:

I vero moda kan man købe nogle fantastiske undertrøjer der virkelig kan holde maven inde, dem vil jeg gerne anbefale, man kan også få shorts til, dem har jeg bare ikke prøvet endnu 

Anmeld Citér

23. april 2016

De3Guldklumper

Bodystocking. Vælger du to-delt popper det bare ud hvor samlingen er. 

Anmeld Citér

23. april 2016

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg har en undertrøje fra Lidl som har elastik rundt om maven som gør der er lidt styr på det hele

De har samme effekt dog bare ikke navnet og derfor kostede kun de 80 kr. og jeg har brugt den i en 3 år nu og de duer stadig.

Anmeld Citér

23. april 2016

Rauw

Rockertand skriver:

Nu kan man jo sagtens begge dele, det gør jeg. 

Anmeld Citér

23. april 2016

Helloo

Rockertand skriver:

Har jeg såmænd også tænkt mig..  Men nu kommer resultaterne jo ikke ligefrem med det samme vel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.