Ingen symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. april 2016

MissTas

Hej piger 

vil hører hvor mange der har haft en nr. 2 graviditet som var helt som den skulle være men uden symptomer og hvor graviditet nr. 1 var fyldt med symptomer? 

Min første graviditet havde jeg det SÅ dårligt.. Kvalme, opkast, svimmel mm. Og det var opkast 6-8 gange dagligt fra uge 4. 

Her anden gang mærker jeg intet overhovedet. Er lidt træt og har ømme og følsomme brystvorter, men det er også det. Er i uge 8 nu. Så blir helt urolig når jeg ikke rigtig mærker noget til graviditeten 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

Jems

man siger jo altid at ikke 2 graviditeter er ens

tror bestemt ikke du skal være bekymret

Anmeld Citér

23. april 2016

alenemor42

Man behøver ikke have symptomer  Nyd det endelig at du ikke har.

Anmeld Citér

23. april 2016

Maalene

MissTas skriver:

Hej piger 

vil hører hvor mange der har haft en nr. 2 graviditet som var helt som den skulle være men uden symptomer og hvor graviditet nr. 1 var fyldt med symptomer? 

Min første graviditet havde jeg det SÅ dårligt.. Kvalme, opkast, svimmel mm. Og det var opkast 6-8 gange dagligt fra uge 4. 

Her anden gang mærker jeg intet overhovedet. Er lidt træt og har ømme og følsomme brystvorter, men det er også det. Er i uge 8 nu. Så blir helt urolig når jeg ikke rigtig mærker noget til graviditeten 

Jeg har en veninde som har haft virkelig mange symptomer, da hun ventede sine 2 piger - så blev hun gravid for 3. gang og sagde til sin læge, at der måtte være noget galt siden hun ingen symptomer havde - men lægen sagde blot, at hun sikkert bare ventede sig en dreng, og ganske rigtigt ��

Anmeld Citér

23. april 2016

MissTas

Jems skriver:

man siger jo altid at ikke 2 graviditeter er ens

tror bestemt ikke du skal være bekymret

Nej det også rigtigt.. Det virker bare pludselig så forkert, når første graviditet rent ud sagt var et helvede  

Anmeld Citér

23. april 2016

MissTas

alenemor42 skriver:

Man behøver ikke have symptomer  Nyd det endelig at du ikke har.

Nyder det bestemt også, men bekymringen er der godtnok  

Anmeld Citér

23. april 2016

MissTas

Maalene skriver:

Jeg har en veninde som har haft virkelig mange symptomer, da hun ventede sine 2 piger - så blev hun gravid for 3. gang og sagde til sin læge, at der måtte være noget galt siden hun ingen symptomer havde - men lægen sagde blot, at hun sikkert bare ventede sig en dreng, og ganske rigtigt ��

Den har jeg også hørt et par gange og tror faktisk også selv at det er en dreng denne gang  man blir bare alligevel lidt bekymret når man intet mærker til graviditeten specielt når ens første graviditet var fyldt med symptomer. Dog rart at hører at det ikke kun er mig der ingen symptomer oplever 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.