Jeg er gravid og har mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2016

Anonym trådstarter

Lige anonym fordi veninder også er brugere herinde 

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, om hvor mange andre der har haft deres menstruation mens de var gravide.. Jeg troede ikke jeg var gravid, fordi jeg fik min menstruation, dog i mild grad (2,5 dag med mild blødning og så 2 dage med pletblødning kun på papiret ved toiletbesøg). Synes det var så mærkeligt, den kom for det første for tidligt og så var den bare så mærkelig. Købte 2 tests, den første kom en fin lille lyserød ekstra streg, den anden dagen efter var der ingen tvivl 

Det er sjovt hvordan kroppen er! Og det er mig en gåde hvordan det kan lade sig gøre  Men men men.. Hvor mange udover mig har prøvet det? 

(Er 4+6 idag) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Lige anonym fordi veninder også er brugere herinde 

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, om hvor mange andre der har haft deres menstruation mens de var gravide.. Jeg troede ikke jeg var gravid, fordi jeg fik min menstruation, dog i mild grad (2,5 dag med mild blødning og så 2 dage med pletblødning kun på papiret ved toiletbesøg). Synes det var så mærkeligt, den kom for det første for tidligt og så var den bare så mærkelig. Købte 2 tests, den første kom en fin lille lyserød ekstra streg, den anden dagen efter var der ingen tvivl 

Det er sjovt hvordan kroppen er! Og det er mig en gåde hvordan det kan lade sig gøre  Men men men.. Hvor mange udover mig har prøvet det? 

(Er 4+6 idag) 

jeg har en veninde der har været gravid 2 gange og begge først opdagede det da hun var 30+, fordi hun fik sin mens præcis som normalt indtil da

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

jeg har en veninde der har været gravid 2 gange og begge først opdagede det da hun var 30+, fordi hun fik sin mens præcis som normalt indtil da

Det er altså vildt at kroppen sådan kan snyde!  Jeg havde heller ikke opdaget det hvis jeg virkelig ikke tænkte over det, og synes det var underligt jeg sådan havde hovedpine og var træt  Er så spændt på om den kommer igen om 3 uger  Så sjovt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.