Gave til vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
4 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2016

Anonym trådstarter

Håber i er fuld af gode idéer - jeg flytter på fredag, efter længere tid hjemløshed (står bag de andre tråde). Min søns vuggestue har bare været fantastiske under hele vores mareridt, en pædagog og lederen har deltaget i møder med kommunen for at støtte mig, holdt ekstra åbent for mig, trøstet og snakket med mig, taget sig ekstra godt af min søn og generelt har de bare strakt sig rigtig langt for at hjælpe i det omfang de nu kunne. De er selvfølgelig kede af at vi flytter væk, men naturligvis også glade på vores vegne. Jeg vil så gerne give en ting inden vi rejser, måske især til lederen og den pædagog der har hjulpet sådan. Har i nogle idéer? Det skal ikke være noget vildt, men vil så gerne at de ved jeg sætter pris på alt hvad de har gjort og at se bliver savnede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

serinasmor

Håber i er fuld af gode idéer - jeg flytter på fredag, efter længere tid hjemløshed (står bag de andre tråde). Min søns vuggestue har bare været fantastiske under hele vores mareridt, en pædagog og lederen har deltaget i møder med kommunen for at støtte mig, holdt ekstra åbent for mig, trøstet og snakket med mig, taget sig ekstra godt af min søn og generelt har de bare strakt sig rigtig langt for at hjælpe i det omfang de nu kunne. De er selvfølgelig kede af at vi flytter væk, men naturligvis også glade på vores vegne. Jeg vil så gerne give en ting inden vi rejser, måske især til lederen og den pædagog der har hjulpet sådan. Har i nogle idéer? Det skal ikke være noget vildt, men vil så gerne at de ved jeg sætter pris på alt hvad de har gjort og at se bliver savnede 

Hvad med bare at skrive et fint kort eller brev med Tak og det betyder virkelig meget at I har været der for os igennem vores hårde forløb ... Skrevet med dine ord på din måde. .  Evt med en buket blomster bundet af dig selv af  2 bundter blomster fra brugsen  ... 

Anmeld Citér

23. april 2016

Soonmom

Jeg tænker noget forkælelse af en art,  evt nogle produkter (creme eller andet) det er i hvert fald noget man altid kan bruge

Anmeld Citér

23. april 2016

S*DD

Anonym skriver:

Som pædagog ville jeg blive rigtig glad for et brev/kort. Det siger mere end en ting. 

Og så kunne du evt købe chokolade eller sådan nogettil hele personalegruppen. Medmindre de er rigtig mange. Ellers så stuen. 

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym trådstarter

Gode idéer - tror jeg skriver et kort og giver en buket blomster til pædagog og leder og så en box med lækker chokolade til personale stuen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.