Lactocare baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2016

Mortil2drenge<3

nogen der har gode erfaringer med det her produkt ? Er det godt til baby som lider af mavekneb 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

Mortil2drenge<3

Molly90 skriver:

nogen der har gode erfaringer med det her produkt ? Er det godt til baby som lider af mavekneb 

Slet ingen ?

Anmeld Citér

23. april 2016

Chellie

Ingen erfaringer, andet end at jeg på hospitalet fik at vide, at det kun virker hvis problemet er forstoppelse, og at det på sigt kan forstyrre den naturlige bakterie-flora i tarmen hvis man bruger det for meget..

Hvis du fuld-ammer, burde forstoppelse ikke være relevant, det er kun hvis baby får MME, at det kan forekomme, fik vi at vide.

Mavemassage (med uret i cirkler rundt om navlen og udefter) og cykelture på puslebordet var deres anbefaling.. Måske kan du spørge lægen om probiotika, efter Kejsersnittet? Ved du, om baby fik noget bakterie-kultur umiddelbart efter, for at kickstarte immun-forsvar og tarmfunktion?

Anmeld Citér

23. april 2016

Mortil2drenge<3

Chellie skriver:

Ingen erfaringer, andet end at jeg på hospitalet fik at vide, at det kun virker hvis problemet er forstoppelse, og at det på sigt kan forstyrre den naturlige bakterie-flora i tarmen hvis man bruger det for meget..

Hvis du fuld-ammer, burde forstoppelse ikke være relevant, det er kun hvis baby får MME, at det kan forekomme, fik vi at vide.

Mavemassage (med uret i cirkler rundt om navlen og udefter) og cykelture på puslebordet var deres anbefaling.. Måske kan du spørge lægen om probiotika, efter Kejsersnittet? Ved du, om baby fik noget bakterie-kultur umiddelbart efter, for at kickstarte immun-forsvar og tarmfunktion?

Uh nej ved jeg ikke om han fik, han lider bare enormt meget af mavekneb om aften og det gør så ondt inde i mig når han har ondt  

min kiropraktor vil først se ham når han er 4 uger gammel  og han er kun 15 dage nu men min sp har vist mig massage og det hjælper da engang imellem men ikk altid  han blev desuden også taget med sugekop under kejsersnittet så ved ikke om det kan have noget med det at gøre. 

Anmeld Citér

23. april 2016

Chellie

Jeg ved ikke, om det kan hjælpe dig, men her har vi også aften-gråd.. Der er tre ting, der hjælper: Masser af babs, en finger at sutte på, når hun ikke længere er sulten, og masser og masser af nærhed og tålmodighed.  I starten troede vi også, det var maven, men efter jeg er begyndt at lægge hende til hver eneste gang, hun skriger, er det blevet meget bedre. Og når hun så til sidst afviser brystet, får hun istedet en finger eller en sut, får pakket et blødt tæppe om sig, og ligger så bare hud mod hud og putter hos en af os.

Husk, at mange babyer skal ammes meget mere om aftenen, som om de lige tanker op til natten.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.