Jobansøgninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

217 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. april 2016

Anonymor

Nu varer det ikke længe, før jeg skal på jobmarkedet. Jeg har været på kursus for at få afklaret mine kompetencer, men har sgu aldrig prøvet at skrive sådan en rigtig "voksen" jobansøgning.

Er der nogen, der har lyst til at dele deres ansøgning? Altså gerne en ansøgning som gav gevinst

Jeg kan sende min mail på PB.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2016

serinasmor

Anonymor skriver:

Nu varer det ikke længe, før jeg skal på jobmarkedet. Jeg har været på kursus for at få afklaret mine kompetencer, men har sgu aldrig prøvet at skrive sådan en rigtig "voksen" jobansøgning.

Er der nogen, der har lyst til at dele deres ansøgning? Altså gerne en ansøgning som gav gevinst

Jeg kan sende min mail på PB.

Du vil ikke få meget ud af at se mine ansøgninger - tror jeg jeg er grafisk uddannet og halvdelen af min ansøgning er selve designet af den  

Men til selve teksten og indholdet af cv fandt jeg god inspiration på karrierevejviser.dk  ... Min anbefaling vil være at starte med at kigge der.

Så vil jeg anbefale at søge meget uopfordret og evt spørge din vennekreds/bekendtskabskreds om de kender nogen der mangler arbejdskraft. Når du søger uopfordret så gør det ved personligt st dukke op  

Og når du søger opfordret så husk at skrive hvorfor og hvordan du vil passe til stillingen og løse opgaverne.

Pøj pøj med det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.