Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.903 visninger
31 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2016

Anonym trådstarter

1. Hvor gamle var I, da I mistede jeres mødom?

2. Hvor mange har I haft sex med?

3. Synes I, at det tæller, hvis man var påvirkede af alkohol eller stoffer og ens dømmekraft derfor var nedsat?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

Panther

Profilbillede for Panther

1. 16

2. 5

3. Ja, selvfølgelig "tæller det" da i det samlede antal - tørre tal tager jo ikke højde for omstændighederne. Men er det ikke ligemeget med et specifikt tal? Hvad betyder det om det er én eller 100? Tallet kan jo sagtens være misvisende ift. ens tilgang til sex. Fx kan man have haft sex med 10 seriøse kærester eller 10 engangsknald - der er jo en forskel på ens tilgang til sex uanset, at det er det samme antal (og må selvfølgelig understrege, at det ene scenario ikke er mere "rigtigt" end det andet).

Anmeld Citér

22. april 2016

Tiggi

1. 15 år

2. 4 personer

3. Tæller med i hvad? Antal partnere? Ja, ændre jo ikke på om man var sammen eller ej. Men da dumt at ha drukket sig så meget fra sans og samling at man mister sin dømmekraft. 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

3. Synes I, at det tæller, hvis man var påvirkede af alkohol eller stoffer og ens dømmekraft derfor var nedsat?

Jeg var 10 år da jeg mistede min mødom. - ved voldtægt, jeg var 15 år første gang jeg havde sex frivilligt. 

Jeg har haft sex med ca 25 partnere.

Og ja selvfølgelig tæller det selvom man har været påvirket af stimulanser man frivilligt har indtaget. 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym

1: 15

2: 3 stk

3: selvfølgelig tæller det

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

Nogle af mine veninder har den indstilling, at det ikke tæller, hvis man ikke kan huske det og/eller fortryder 

Anmeld Citér

22. april 2016

lottemusen

22

1 (min mand )

Alle gange tæller vel  

Anmeld Citér

22. april 2016

Panther

1. 15 år

2. 4 personer

3. Tæller med i hvad? Antal partnere? Ja, ændre jo ikke på om man var sammen eller ej. Men da dumt at ha drukket sig så meget fra sans og samling at man mister sin dømmekraft. 

Til spørgsmål 3: Ja, det er det. Men det er satme også dumt at have sex med en, der er drukket fuldstændig fra sans og samling. Og amoralsk, ulækkert og grænsende til ulovligt. Nu skrev trådstarter så ikke "fra sans og samling" - jeg håber sandelig ikke hun er blevet voldtaget.. Hvilket det jo er, hvis man ikke er i stand til at modsætte sig (selvom en vis nylig dom vidner om det modsatte).

Anmeld Citér

22. april 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

1. 14 år

2. Mange  

3. Ja det tæller da.

Anmeld Citér

22. april 2016

Panther

Anonym skriver:

Nogle af mine veninder har den indstilling, at det ikke tæller, hvis man ikke kan huske det og/eller fortryder 

Men "tæller" overfor hvem? Man skal vel ikke kunne retfærdiggøre det for andre end sig selv, og man ved jo selv, hvor mange det reelt er, uanset om man laver sin egen tabel eller ej.... Det virker som om, I jævligt sidder og tæller, hvor mange I hver især har været sammen med. Det, synes jeg, lyder underligt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.