Hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. april 2016

Anonym trådstarter

Hejsa! Vil lige høre hvor tidlig man kan teste positiv. Jeg har ingen tålmodighed og er i dag 3+1, og ønsker virkelig at se bare en svag lille streg, men den er negativ. Hvor tidligt har i kunne teste?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

Sommerblomst21

Første gang kunne jeg teste positivt 3+6, det endte dog i en SA. Anden gang kunne jeg allerede teste svag svag positivt 3+1. 3+3 var jeg ikke i tvivl og er nu 7+0  

Anmeld Citér

22. april 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Hejsa! Vil lige høre hvor tidlig man kan teste positiv. Jeg har ingen tålmodighed og er i dag 3+1, og ønsker virkelig at se bare en svag lille streg, men den er negativ. Hvor tidligt har i kunne teste?

Hejsa du 

Første graviditet testede jeg 3+? (Blev rykket 14 dage tilbage ved nf) 

Anden graviditet har jeg testet positiv 3+2 svagt 

Er 5+2 i dag  

Anmeld Citér

22. april 2016

Sedigfor

Testede 3+1 positiv efter tid, blev den frem til jeg var i uge 5 (: så når jeg ser en positiv test efter tid, tør jeg godt tro på den (:

Anmeld Citér

23. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

Første graviditet testede jeg positivt 4+ vidste ikke jeg var gravid pga stadig mens, men havde symp og tog derfor en test. 

Anden graviditet testede jeg positivt 3+2 og er i dag 7+6  

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym trådstarter

Hmmm. Det lyder til at mange kan teste ret tidligt.. Jeg har her til aften haft lidt pletblødning/brunt udflåd.. Jeg håber det er fordi ægget sætter sig fast og ikke min mens som melder sin ankomst cirka en uge for tidligt

Anmeld Citér

23. april 2016

Ønskebarn2017

Jeg har endnu ikke været gravid, men jeg har hørt at det er dumt at teste før 4+0, da det kan ende i bio... jeg har selv forsøgt at lade være med at teste før da 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.