Fiasko :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. april 2016

Mortil2piger18

nå så ramte jeg testdag.. Negative test og samtlige symptomer er væk.. Ser ud til at vores første ivf forsøg er en fiasko lige som vores utallige tidligere forsøg!  

Øv hvor jeg bare synes det her er forfærdeligt!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

C85

Årh hvor jeg føler med dig!  Håber for jer, at det lykkes i næste forsøg! 

Anmeld Citér

22. april 2016

Mortil2piger18

C85 skriver:

Årh hvor jeg føler med dig!  Håber for jer, at det lykkes i næste forsøg! 

Orker slet ikke at tænke på at skulle igennem hele møllen igen. Det er så drænende 

Anmeld Citér

22. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Kram. Det er så hårdt 

Jeg håber næste gang er bedre. 

Anmeld Citér

22. april 2016

Mortil2piger18

KissMeKissMeKissMe skriver:

Kram. Det er så hårdt 

Jeg håber næste gang er bedre. 

Næste gang er et fryseforsøg med kun et æg. Har bare hørt at de fleste får sat 2 fryseæg op fordi chancen er mindre med dem. Så føler man ikke ligefrem at det bliver til noget heller 

Anmeld Citér

22. april 2016

KissMeKissMeKissMe

Kærlighedogkildevand skriver:

Næste gang er et fryseforsøg med kun et æg. Har bare hørt at de fleste får sat 2 fryseæg op fordi chancen er mindre med dem. Så føler man ikke ligefrem at det bliver til noget heller 

Åh øv.  Kan godt se, at det er sårbart med kun ét fryseæg. 

Er det en blastocyst? For så er chancen stort set ligeså god som ved friske (givet at den klarer optøningen) og man får så vidt jeg ved kun lagt én fryseblasto op. 

Jeg kender din sorg og jeg ved godt, at intet hjælper, når man er der hvor du er nu. Men jeg sender alligevel kram og gode tanker din vej 

Anmeld Citér

22. april 2016

Mortil2piger18

KissMeKissMeKissMe skriver:

Åh øv.  Kan godt se, at det er sårbart med kun ét fryseæg. 

Er det en blastocyst? For så er chancen stort set ligeså god som ved friske (givet at den klarer optøningen) og man får så vidt jeg ved kun lagt én fryseblasto op. 

Jeg kender din sorg og jeg ved godt, at intet hjælper, når man er der hvor du er nu. Men jeg sender alligevel kram og gode tanker din vej 

Ja det er en blasto 

Anmeld Citér

22. april 2016

Lisbeth1985

Det er så uretfærdigt,at vi er nogle,som skal kæmpe så hårdt for ønskebarnet!

Tag en dag på sofaen med en god film og en stor skål popcorn,og giv dig selv lov til at være ked af det!! 

Jeg er sikker på,at det nok skal lykkes for jer - nogle gange skal der bare mange forsøg til!

Anmeld Citér

22. april 2016

Mortil2piger18

Lisbeth1985 skriver:

Det er så uretfærdigt,at vi er nogle,som skal kæmpe så hårdt for ønskebarnet!

Tag en dag på sofaen med en god film og en stor skål popcorn,og giv dig selv lov til at være ked af det!! 

Jeg er sikker på,at det nok skal lykkes for jer - nogle gange skal der bare mange forsøg til!

Vi har bare ikke ubegrænset forsøg, vi har ikke 40-50.000 til at smide efter det her når vi har brugt vores forsøg i det offentlige og så risikere at det stadig ikke lykkes det er så nedslående at tænke på 

Anmeld Citér

22. april 2016

Lisbeth1985

Kærlighedogkildevand skriver:

Vi har bare ikke ubegrænset forsøg, vi har ikke 40-50.000 til at smide efter det her når vi har brugt vores forsøg i det offentlige og så risikere at det stadig ikke lykkes det er så nedslående at tænke på 

Prøv at tage et forsøg af gangen (ved godt,at det er skide svært)! I har to forsøg plus frys tilbage i det offentlige,så mon ikke at det nok skal lykkes? Det tror jeg:-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.