Diana...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. september 2009

Stumpen

Skal vi ikke snart se billeder af jeres nyrenoverede hjem?????? eller har jeg overset noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Becks

Jahh maa vi se

Anmeld

26. september 2009

LineD

Jaaaaaaa be om

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Jo det må i dag men der ikke så meget at se nu synes jeg   Men vi flytter da ind om 4 uger. der bliver sat køkken op på søndag om 1 uge WEEEE der er blevet malet over det hele idag og kommet døre i. Jeg lægger lige billederne ind så kommer de.

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Her er de nyeste billeder fra idag der lige blevet malet det er stue og køkken i kan se her grunden til der ikke er malet helt ned i køkkenet er fordi der skal køkkenet være så det jo lige meget. 

Og der en masse pletter på billederne det er støv der over fra  Udendøres område ordner vi først når vi er flyttet ind men det så os noget af det første der bliver gjort da der skal være plads til hund mig og Lucas  Der kommer til at ske en HEL masse  

Men på søndag om en uge kommer køkkenet op så bliver der noget at se wee glæder mig så meget til det kommer op  især fordi det hele lige nu ligner en byggeplads så man kan ikke se en ende på det men det er der selvfølgelig  og MEGET snart weee

Her er billeder fra hele projektet:

lucas-skovsende.dk/rhus.html

Knus Diana

Hov gulvene bliver jo selvfølgelig os snart lagt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2009

Becks

Hvor ser det godt ud soede...
Og hvor er laekkermaasen dygtig til og staa

Anmeld

26. september 2009

Stumpen

Det er bare blevet kanon.. Bliver spændende at se billeder med køkken og gulve og møbler når den tid kommer

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Det er bare blevet kanon.. Bliver spændende at se billeder med køkken og gulve og møbler når den tid kommer

Ja det er jo det sjoveste   

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Hold da op.. Der er skisme da sket en del Så ska vi vist ik klage over vores (i forhiold til jeres) vattede renovering Hvor bliver det supergodt.. Glæder mig til at se billeder af det færdige resultat

Anmeld

26. september 2009

LineD

Prutmåsen er nu den der er pænest
Det bliver da super spændende når det hele er klart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.