Mystiske symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2016

Anonym trådstarter

Har aldrig før kædet disse symptomer sammen men hvor hiver det efterhånden mening 

det hele kom sig af en lchf kost i forbindelse med min Pco. Har nu on/off periodevis spist lchf og alm for at teste og med sygehusets hjælp bla pejlet ind på cøliaki/glutenintollerence og muligvis nogle andre ting 

ikke alene bliver jeg oppustet og får luft i maven når jeg går på alm kost og bla får brød, andre symptomer følger også med. Mavesmerter, fantomspark, får udslæt/bumser i ansigtet og huden nærmest tørrer ud og brænder, får udslæt/bumser på armene, huden på kroppen klør og nu efter 2 ugers alm kost med brød, ligner det jeg svagt har tegn på nældefeber og huden klør endnu mere, har kløe på venusbjerg og kønslæberne, skæl og kløende hovedbund, hovedpine, øget træthed og øgede smerter i kroppen hovedsageligt led. 

Sjovt nok kommer alle disse tegn kun når jeg spiser alm kost. Synes det ervildt kroppen reagerer så kraftigt og  er så glad for jeg nu kan være opmærksom. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Har aldrig før kædet disse symptomer sammen men hvor hiver det efterhånden mening 

det hele kom sig af en lchf kost i forbindelse med min Pco. Har nu on/off periodevis spist lchf og alm for at teste og med sygehusets hjælp bla pejlet ind på cøliaki/glutenintollerence og muligvis nogle andre ting 

ikke alene bliver jeg oppustet og får luft i maven når jeg går på alm kost og bla får brød, andre symptomer følger også med. Mavesmerter, fantomspark, får udslæt/bumser i ansigtet og huden nærmest tørrer ud og brænder, får udslæt/bumser på armene, huden på kroppen klør og nu efter 2 ugers alm kost med brød, ligner det jeg svagt har tegn på nældefeber og huden klør endnu mere, har kløe på venusbjerg og kønslæberne, skæl og kløende hovedbund, hovedpine, øget træthed og øgede smerter i kroppen hovedsageligt led. 

Sjovt nok kommer alle disse tegn kun når jeg spiser alm kost. Synes det ervildt kroppen reagerer så kraftigt og  er så glad for jeg nu kan være opmærksom. 

Mistænker du så glutenallergi? 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

...<3... skriver:

Mistænker du så glutenallergi? 

Jeg mistænker ikke, for en læge på sygehuset mente for flere mdr siden, at jeg har cøliaki/glutenintollerence men da ville skulle leve på alm kost utrolig længe fir at bekræfte hvad hun mente allerede at vide, sprang vi den del over. Men det at jeg er blevet opmærksom, synes jeg bare det er pudsigt pludselig at se flere tegn end tidligere som jeg bare ikke tænkte over, eller ihvertfald sammenkædede med det men det kunne jo være det kunne gavne andre, for havde jeg kunnet kæde det sammen tidligere, havde jeg nok søgt læge noget før  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.