Mit mareridt er slut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
16 svar
49 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2016

Anonym trådstarter

Det mest fantastiske skete idag. Jeg har fået et hjem til min søn og jeg!! 

Jeg har skrevet herinde før, kommunen vil ikke hjælpe os, jeg har hverken netværk eller familie og ja, vi var rigtig meget på røven. 

Idag var jeg nede og se på et hus og mødte den sødeste udlejer, som virkelig strækker sig langt for at få det her til at gå op for mig 

Det er første gang, i mange år, jeg møder nogen der på den måde gør noget ekstra for mig. Jeg har grædt næsten hele dagen. Vi kan flytte allerede næste weekend!! Jeg er så lykkelig og jeg forstår slet ikke det sker. Nu skal alt min energi bruges på at skabe nogle gode trygge rammer for min søn og skabe et hyggeligt hjem og få styr på alle løse ender så vi aldrig ender der igen!!

Huset er dog i en anden by, længere væk fra Kbh, men stadig på Sjælland, så det er helt fint og det er nemt med offentlig transport

Tak for jeres støtte og søde ord. Og fordi jeg må dele dette med jer. Det er sgu surt ikke at kunne ringe og dele sin glæde med nogen!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

lineog4

Anonym skriver:

Det mest fantastiske skete idag. Jeg har fået et hjem til min søn og jeg!! 

Jeg har skrevet herinde før, kommunen vil ikke hjælpe os, jeg har hverken netværk eller familie og ja, vi var rigtig meget på røven. 

Idag var jeg nede og se på et hus og mødte den sødeste udlejer, som virkelig strækker sig langt for at få det her til at gå op for mig 

Det er første gang, i mange år, jeg møder nogen der på den måde gør noget ekstra for mig. Jeg har grædt næsten hele dagen. Vi kan flytte allerede næste weekend!! Jeg er så lykkelig og jeg forstår slet ikke det sker. Nu skal alt min energi bruges på at skabe nogle gode trygge rammer for min søn og skabe et hyggeligt hjem og få styr på alle løse ender så vi aldrig ender der igen!!

Huset er dog i en anden by, længere væk fra Kbh, men stadig på Sjælland, så det er helt fint og det er nemt med offentlig transport

Tak for jeres støtte og søde ord. Og fordi jeg må dele dette med jer. Det er sgu surt ikke at kunne ringe og dele sin glæde med nogen!!

Hvis du er kommet tæt på Roskilde må du sige til hvis du har brug for lidt netværk til at hjælpe en gang imellem.

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Hvis du er kommet tæt på Roskilde må du sige til hvis du har brug for lidt netværk til at hjælpe en gang imellem.

Hvor er du sød, tak. Vi har fået et skønt hus i Korsør  

Anmeld Citér

21. april 2016

klmf

Stort tillykke 

Mangler du noget til lejligheden? 

Anmeld Citér

21. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Tillykke tillykke! Hvor er det dejligt for jer!

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

blæksprutten skriver:

Stort tillykke 

Mangler du noget til lejligheden? 

Tusind tak 

Hihi ja, vi mangler alt i møbler, udover senge. Men pyt skidt, det samler vi henad vejen og indtil da har min søn bare super meget (velfortjent) plads at lege på 

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Tillykke tillykke! Hvor er det dejligt for jer!

Tusind tak 

Anmeld Citér

21. april 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Tusind tak 

Hvis der er noget jeg kan hjælpe med eller gøre for dig, så er du forsat stadig velkommen til at sende mig en besked  

Held og lykke med det hele. Du skal nok klare det

Anmeld Citér

21. april 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er det dejligt for jer!!! Vh stine

Anmeld Citér

21. april 2016

Loa

Hvor fantastisk!!!!!! 

Det under jeg jer virkelig meget!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.