Wii u

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
10 svar
2 synes godt om
21. april 2016

PernilleogLouis

nogle af jeres børn der har den??  Og hvor meget bruger de den? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Vi har den og bruger den ofte. Min datter elsker just Dance og min søn elsker ALLE Mario spillene. 

Anmeld Citér

21. april 2016

PernilleogLouis

Aisha skriver:

Vi har den og bruger den ofte. Min datter elsker just Dance og min søn elsker ALLE Mario spillene. 

Ja her er det også pga Mario spillene han vil ha den

Anmeld Citér

21. april 2016

Dorthe1986

Jeg overvejer også stærkt en wii u til min søn. Men jeg har kun kendskab til Playstation og Xbox, hvad er fordelen ved wii u? 

Håber det er ok jeg spørger 

Anmeld Citér

21. april 2016

bøllen

PernilleogLouis skriver:

min dreng har lige købt en og bruger den næsten hver dag

Anmeld Citér

21. april 2016

Isabella_mor

PernilleogLouis skriver:

Vi har den, og min søn på 5 og jeg spiller sammen på den. Det vil jeg hellere end at have en dum Ipad. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Monski

Dorthe1986 skriver:

Jeg overvejer også stærkt en wii u til min søn. Men jeg har kun kendskab til Playstation og Xbox, hvad er fordelen ved wii u? 

Håber det er ok jeg spørger 

Vi har wii u og er allesammen meget glade for den. 

Noget af det jeg synes er en kæmpe fordel er at controleren du bruger kan fungere som skærm - det er lidt svært at forklarer men hvis vi eksempelvis sad og spillede Mario og lillebror egentlig helst vil se Disney sjov, jamen så kan vi sagtens skrue over på Disney sjov og så kan storebror spille videre på controlleren. Den har nemlig en skærm på. 

Dét synes jeg helt klart er en kæmpe fordel 

Anmeld Citér

21. april 2016

debbie19

Monski skriver:

Vi har wii u og er allesammen meget glade for den. 

Noget af det jeg synes er en kæmpe fordel er at controleren du bruger kan fungere som skærm - det er lidt svært at forklarer men hvis vi eksempelvis sad og spillede Mario og lillebror egentlig helst vil se Disney sjov, jamen så kan vi sagtens skrue over på Disney sjov og så kan storebror spille videre på controlleren. Den har nemlig en skærm på. 

Dét synes jeg helt klart er en kæmpe fordel 

hvordan forgår de der motions spil. alså just dance osv? du kan vel ikke bruge den kæmpe skærm i hånden samtidig ... spørg fordi min venindes datter ønsker sig en og min veninde er skeptisk da hun ikke mener datteren vil få rørt sig ved det på samme måde som den gamle wii og lige nu er wii u på tilbud så kunne være rart at give hende lidt viden ( siger en som er total uegnet til at håndtere sådan maskiner HA HA) 

Anmeld Citér

21. april 2016

Monski

debbie19 skriver:

hvordan forgår de der motions spil. alså just dance osv? du kan vel ikke bruge den kæmpe skærm i hånden samtidig ... spørg fordi min venindes datter ønsker sig en og min veninde er skeptisk da hun ikke mener datteren vil få rørt sig ved det på samme måde som den gamle wii og lige nu er wii u på tilbud så kunne være rart at give hende lidt viden ( siger en som er total uegnet til at håndtere sådan maskiner HA HA) 

Det har vi ikke prøvet på den lille skærm, tror lige umiddelbart ikke man kan. 

Men man kan sagtens bruge den ligesom den gamle wii - altså uden den lille skærm og så bare på fjernsynet med de "normale" controlere. Herhjemme er justdance et kæmpe hit 

Anmeld Citér

21. april 2016

debbie19

Monski skriver:

Det har vi ikke prøvet på den lille skærm, tror lige umiddelbart ikke man kan. 

Men man kan sagtens bruge den ligesom den gamle wii - altså uden den lille skærm og så bare på fjernsynet med de "normale" controlere. Herhjemme er justdance et kæmpe hit 

ok det vil sige at vis hun køber wii u så kan de bruge remout dimsen fra den gamle wii? det jo faktisk temmelig fedt for så kan hun bare få mine  de jo dyre i sig selv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.