Spørgsmål omkring skygge streger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg har tænkt over noget! Ved godt at man ikke kan regne med streger over tid. Men har undret mig over noget. Nu har jeg lavet skygger (inden for tid) de sidste par dage. Igår kunne jeg selvfølgelig også se skyggen efter tid. Idag kom der en skygge inden for tid igen, jeg kunne se skyggen i strakt atm, Efter lidt tid blev den tydeligere end igår? (Altså da der var gået 10 min ca)

Har det noget at sige ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

Anonym trådstarter

Efter tid igår 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

Efter tid idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. april 2016

blomst84

Har du testet i dag? For kan godt se en streg på den nederste, hvor langt skulle du være henne?

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Har du testet i dag? For kan godt se en streg på den nederste, hvor langt skulle du være henne?

Ja den nederste er fra idag (dog efter 10 min) dog kunne jeg godt se skyggen indenfor tid, kunne bare ikke fange den på kamera. Er 3+6 så er meget i tvivl :s

Anmeld Citér

21. april 2016

Newsence

efter tid kan du desværre ikke helt regne med. De kan godt snyde. 

Jeg ville vente et par dage så du ville være over 4 uger henne og så teste igen 

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

efter tid kan du desværre ikke helt regne med. De kan godt snyde. 

Jeg ville vente et par dage så du ville være over 4 uger henne og så teste igen 

Nej det ved jeg godt, men Som jeg har skrevet længere oppe, var skyggen også indenfor tid.. Kunne bare ikke fange den på kamera. Men kunne se den i strakt arm 

Anmeld Citér

21. april 2016

Newsence

Anonym skriver:

Nej det ved jeg godt, men Som jeg har skrevet længere oppe, var skyggen også indenfor tid.. Kunne bare ikke fange den på kamera. Men kunne se den i strakt arm 

Jeg ville købe de lidt dyrere teste fra clear blue.

Der får du ikke streger men derimod en tekst  der skriver gravid/ikke gravid. Den dukker op på en lille digital skærm. På den måde kan man se det uden at skulle analysere streger mm. Samtidig kan de bruges lidt før end de andre teste.

Jeg er sen starter og kan normalt først teste positiv ved 6 fulde uger men med clear blue kan jeg ( med begge graviditeter) teste allerede fra 3+5. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

Jeg ville købe de lidt dyrere teste fra clear blue.

Der får du ikke streger men derimod en tekst  der skriver gravid/ikke gravid. Den dukker op på en lille digital skærm. På den måde kan man se det uden at skulle analysere streger mm. Samtidig kan de bruges lidt før end de andre teste.

Jeg er sen starter og kan normalt først teste positiv ved 6 fulde uger men med clear blue kan jeg ( med begge graviditeter) teste allerede fra 3+5. 

Okay det kunne være jeg skulle prøve sådan en om et par dage igen. Ved ikke om jeg tør endnu 

Anmeld Citér

21. april 2016

MissTas

Anonym skriver:

En skyggestreg er bare ikke en positiv test. Der skal være lilla farve i streg nr to for at det ikke er en skyggestreg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.