Hold kæft hvor er det frusterende !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. april 2016

Anonym trådstarter

3+6 idag og de forpulede teste laver skygger som ikke bliver bedre!! Her er for de sidste 3 dage!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

Anonym trådstarter

Dag 2

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

Dag 3

Anmeld Citér

21. april 2016

Newsence

kender følelsen.

Med mit første barn blev jeg ved med at få skyggestrejer. 

jeg ville ofre lidt flere penge og så købe en clear blue test på apoteket. De kan give svar hurtigere og de skriver bare gravid/ ikke gravid. Så skal man ikke sidde der og analysere streger.

Jeg er en sen starter som det hedder. På de teste du bruger kan jeg først teste positiv når jeg min er over 5 uger henne og skal stregen være tydelig skal jeg op på 6 uger. Men med clear blue kan jeg teste allerede når jeg er 3+5.

Så de er klart at anbefale hvis du vil have et klart svar. Samtidig som skrevet før er der ingen streger men derimod en teks

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

kender følelsen.

Med mit første barn blev jeg ved med at få skyggestrejer. 

jeg ville ofre lidt flere penge og så købe en clear blue test på apoteket. De kan give svar hurtigere og de skriver bare gravid/ ikke gravid. Så skal man ikke sidde der og analysere streger.

Jeg er en sen starter som det hedder. På de teste du bruger kan jeg først teste positiv når jeg min er over 5 uger henne og skal stregen være tydelig skal jeg op på 6 uger. Men med clear blue kan jeg teste allerede når jeg er 3+5.

Så de er klart at anbefale hvis du vil have et klart svar. Samtidig som skrevet før er der ingen streger men derimod en teks

Okay så er håbet ikke helt ude. Jeg bevarer roen. Men det er vildt frusterende at gå i uvished :s 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.