Erfaring med klart negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg tester i går og forventede faktisk lidt en positiv test,  da jeg har haft blodstænk i udflåden samt lidt lyserød udflåd og har desuden haft livmoderhalsslim,  men nej ikke skyggen af streg nummer to,  så ikke gravid. 

Men nu har jeg så tænkt på om der stadig skulle være en lille chance (min mens er højst sensynligt ikke regelmæssig endnu,  så der er en chance for at jeg har testet for tidligt),  men så tænker jeg at den brugte blive negativ over tid?  -  eller hvad? 

Hvis ikke jeg har fået min mens om en uge,  må jeg teste igen,  håber der stadig er et lille håb

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tester i går og forventede faktisk lidt en positiv test,  da jeg har haft blodstænk i udflåden samt lidt lyserød udflåd og har desuden haft livmoderhalsslim,  men nej ikke skyggen af streg nummer to,  så ikke gravid. 

Men nu har jeg så tænkt på om der stadig skulle være en lille chance (min mens er højst sensynligt ikke regelmæssig endnu,  så der er en chance for at jeg har testet for tidligt),  men så tænker jeg at den brugte blive negativ over tid?  -  eller hvad? 

Hvis ikke jeg har fået min mens om en uge,  må jeg teste igen,  håber der stadig er et lille håb

Tænker self. At den burgte blive positiv over tid 

Anmeld Citér

21. april 2016

sol_og_sommer_<3

Hvor langt ville være henne hvis det var?  nogle kan først teste sent... det er forskelligt 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

...<3... skriver:

Hvor langt ville være henne hvis det var?  nogle kan først teste sent... det er forskelligt 

Hvis den blødning jeg havde var mens,  ville jeg være 4+0 fra mens,  da jeg testede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.