Ammestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2016

Lf

Hej :-)

Jeg er i aften til midnat færdig med at tage piller der skal stoppe min mælkeproduktion, tror egentlig de virker godt nok men har lige nogle spørgsmål alligevel. 

Jeg mærker ikke særlig meget til dem, måske fordi jeg havde trappet ned på amningen inden jeg fik pillerne eller fordi da jeg tog den første af fire piller hoppede i en sportsbh str. S (min bh str. er 85B) 

Virker pillerne når jeg ikke mærker så meget til det? 

Når jeg vil masserer mælkeknuderne begynder mine bryster at løbe - må de det eller masserer jeg for hårdt siden de gør det? 

Håber nogen kan svare på mine spørgsmål :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2016

Vivienne

LiselotteF skriver:

Hej :-)

Jeg er i aften til midnat færdig med at tage piller der skal stoppe min mælkeproduktion, tror egentlig de virker godt nok men har lige nogle spørgsmål alligevel. 

Jeg mærker ikke særlig meget til dem, måske fordi jeg havde trappet ned på amningen inden jeg fik pillerne eller fordi da jeg tog den første af fire piller hoppede i en sportsbh str. S (min bh str. er 85B) 

Virker pillerne når jeg ikke mærker så meget til det? 

Når jeg vil masserer mælkeknuderne begynder mine bryster at løbe - må de det eller masserer jeg for hårdt siden de gør det? 

Håber nogen kan svare på mine spørgsmål :-)

Hvad mener du med at du ikke mærker særlig meget til dem?

Anmeld Citér

21. april 2016

Lf

Jeg har ikke ondt eller er øm efter den pludselige standsning af amning. Det eneste jeg kan mærke der indikerer det er mælkeknuder, ved heller ikke om det at brystvorterne klør er normalt under ammestop for det er de begyndt på idag - synes det er meget mærkeligt at jeg ikke mærker mere end det og bliver derfor i tvivl om pillerne derfor virker som de skal :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.