Hvornår vil i sige det til venner og familie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2016

Anonym trådstarter

Hvornår vil i sige det til venner og familie at i er gravide?

er uge 8+4 for tidligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

ØnskeMor25

Anonym skriver:

er uge 8+4 for tidligt?

Nu er jeg stadig kun i "forsøgs" fasen, hvis man kan kalde det det.. Men, jeg har besluttet mig for at jeg ikke vil fortælle noget før jeg har været til første scanning.. Så ved jeg det er "sikkert" og jeg har et billede på det hele. 

Jeg ved, at det er nemmere sagt end gjort, men så trøster jeg mig med, hvor FEDT det vil blive at fortælle alle det med et billede 

Anmeld Citér

20. april 2016

Liv_86

Jeg siger det nok bare når jeg får en positiv test. 

Tvivler på at jeg kan holde det hemmeligt. Første gang fik alle det også af vide med det samme. Selv Fb. 

Anmeld Citér

20. april 2016

pb2017

Jeg håber, at jeg kan vente til efter første scanning  Køber mig nok til en tidlig scanning. 

Har en sød svigerfamilie, som kan "lugte lunten" med det samme - på trods af at projekt baby er hemmelig  Så de får det af vide, så snart jeg har set/hørt baby! 

Anmeld Citér

20. april 2016

Lililili

Anonym skriver:

er uge 8+4 for tidligt?

Vi sagde det omkring uge 7 begge gange til de nærmeste. Blev scannet hver uge, fra uge 4, så vidste alt var ok. Man bestemmer jo helt selv. Og skulle der mod forventning ske noget, så kan det også være rart, at de nærmeste har vidst det, så de kan støtte. Resterende venner, kollegaer osv, fik først at vide, efter nakkefold. Gør som i føler for, og tillykke 

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Vi betalte for en scanning i sidste uge, hvor vi så hjerteaktivitet og fint foster

Så har lyst til at sige det til alle

men chancen for at der går noget galt nu er vel lille?

Anmeld Citér

21. april 2016

Nadiapigen

Vi fortæller det på lørdag hvor vi holder vores søns fødselsdag  jeg er 8+5 og var til tidlig scanning i går. Når først man ser hjertet slår fint og som det nu skal er chancen lille. 

Anmeld Citér

21. april 2016

Bshizzle

Jeg ville personligt vente til den første scanning.. Og gerne efter uge 12. 

Men jeg VED bare at min Mand ikke ville kunne være stille med det..  

Anmeld Citér

21. april 2016

FruHolm <3

Anonym skriver:

er uge 8+4 for tidligt?

Sagde det til et par enkelte da jeg testede positiv , men fortalte det først åbent til min søn, familie svigerfamilie og venner osv efter nakkefold , men jeg har også mistet 7 gangen imellem uge 7 og 12 ,sidst vi mistede havde vi set liv 5+ 7+ og 9+ men til nakkefold var baby død så derfor offentliggør jeg ikk før efter nakkefold

Anmeld Citér

21. april 2016

serinasmor

1. Gang sagde vi det med det samme til alt og alle  efter vi havde været ved lægen og han havde bekræftet (eller rettere sagt tillykke ingen test ingenting)

kunne overhovedet ikke vente og havde slet ikke tænkt tanken at det var tidligt at fortælle noget ... Vi kunne bare ikke holde det hemmeligt på nogen måde  

Denne gang sagde vi først noget efter nakkefold ... Vi ville fortælle det til den kommende storesøster først og hun behøvede ikke vide noget hvis der var noget galt ... Men eftersom hun var 5 år på det tidspunkt ville vi ikke snakke hen over hovedet på hende ... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.