Jeg er kommet lidt i et dilemma, med mig selv. Jeg elsker min kæreste overalt, men indenfor de sidste 14 dage +/- har jeg fundet ud af, jeg er begyndt at få en smule følelser for min bedste kammerat. I forvejen er min kæreste ikke meget får at jeg ser ham, da han er temmelig sikker på min bedste kammerat nære følelser for mig, men han lader mig selvfølgelig se ham, da han ikke er en der forbyder mig i at se nogen, men jeg har også fået at vide af min bedste veninde, at hun godt kan se og mærke på ham, der er noget, når vi alle har været i samme rum.
Min bedste kammerat blev single får over et halvt år siden, og hans daværende kæreste og ham, var sammen i lidt over 2 år. Vi snakker stadig om deres forhold og diverse ting. Jeg ved han er på vej til at komme over hende, men selvfølgelig vil der jo nok altid være noget der, når de har været sammen så længe. Vi var sammen i mandags og der forsøgte jeg diskret at komme med hentydninger, til om han ikke snart skulle ud at finde nyt kød igen eller bare have lidt på den dumme, men han afviser og siger han klare sig fint uden og at han nok skal score, når han mener det er tid. Jeg forsøgte at holde øje med hans øjne og generelt hans måde at tage tingene på, så jeg måske kunne se om han løj. Men kunne desværre bare hverken, se eller høre det på ham.
Ingen udover min bedste veninde, ved at jeg er begyndt at have en smule følelser for ham, og jeg er også ganske udmærket godt klar over det er så forkert af mig, som det overhovedet kan være. Jeg tror egentlig måske også bare det er en fase jeg skal igennem, over eller hvad det nu kaldes.
Men så er det jeg vil høre om, hvordan jeg lige skal tackle det?
Anmeld
Citér