Orgasme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.735 visninger
7 svar
8 synes godt om
19. april 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været sammen i ca. 5 mdr. men han har endnu ikke fået mig til at komme. Jeg mistede min mødom til ham, så jeg har ikke selv så meget erfaring med sex.

Hvilken stilling er bedst til at opnå orgasme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Den stilling hvor du nemmest kan stimulere klitoris med hånden ��

de fleste kvinder kan ikke få g-punktsorgasme ved samleje, men hvis du vil prøve, så er min erfaring at bagfra virker bedst..

Anmeld Citér

19. april 2016

SofiaMik

Du skal ride ham, virker hver gang her.

Anmeld Citér

19. april 2016

Rauw

Jeg får nemmest orgasme når han slikker mig eller kæler for mig med fingrene. Og ellers kommer jeg gerne hvis jeg rider ham, så jeg kan styre showet  

Anmeld Citér

19. april 2016

B&J

Hvis du skal opnå en g-orgasme ja så skal du give dig 1000%  hen for ellers kan du ikke opnå den orgasme.

jeg har været sammen med nogle før min kæreste og det skete aldrig   Først efter 4åt inde i det håforhold jeg har nu skete det og nu sker det min 2-3 gange på en omgang 

jeg jeg lytter til min kro og mig selv og slapper af for at opnå den 

Anmeld Citér

19. april 2016

Mami

Prøv dig frem alene, hvad føles rart og hvad føles ikke rart. 

Tag "teknikken" med i sengen og få manden til at stimulere dig eller prøv selv  

men det vigtigste er du slappet af i går frem i roligt tempo hvor du er tryk  

Anmeld Citér

19. april 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11

Masser af kvinder, 1 ud af 3 mener jeg, opnår aldrig skedeorgasme ved alm samleje, bla mig selv. Det man så gør er, at man hjælper til på ydersiden selv! Altså, leger med klitoris imens i har sex, det gør også orgasmen på klitten større når han penetrerer samtidig, synes jeg, så det er ikke fordi at en penis er unødvendig bare fordi man ikke opnår orgasme alene med den  

her er absolut favorit, bagfra, så kan han komme 100% til og det kan du også  

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

Det der med at stimulere sig selv til orgasme under samleje, synes jeg ikke kan være rigtigt - så kunne jeg sgu lige så godt gøre det uden ham!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.