Spædbarn vil ikke falde til ro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2016

Mortil2drenge<3

har en dreng på 11 dage som generelt er nem men de sidste dage har det været svært for ham at falde til ro når han har spist kan der gå over en time eller to før han falder i søvn igen han ligger og kigger på en og søger stadig selvom han lige har fået flaske og ikk vil have mere og han vågner meget nemt hvis man vil ligge ham i liften/ vuggen igen.  

Vil bare hører om det er normalt at nyfødte er så urolige og ikke vil sove i flere timer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

God-mor

Molly90 skriver:

har en dreng på 11 dage som generelt er nem men de sidste dage har det været svært for ham at falde til ro når han har spist kan der gå over en time eller to før han falder i søvn igen han ligger og kigger på en og søger stadig selvom han lige har fået flaske og ikk vil have mere og han vågner meget nemt hvis man vil ligge ham i liften/ vuggen igen.  

Vil bare hører om det er normalt at nyfødte er så urolige og ikke vil sove i flere timer 

Det er helt normalt:-) 

Anmeld Citér

19. april 2016

Super-Mom

Har du prøvet at svøbe ham i et tæppe eller Dyne ?  Det hjalp min datter med at falde til ro da hun var spæd 

Anmeld Citér

19. april 2016

Tiggi

I de første par måneder ville vores datter kun sove ved berøring og helst at skulle ligge på brystet af mig eller far Så lyder helt normalt .

Anmeld Citér

19. april 2016

Janey

Profilbillede for Janey
Super-Mom skriver:

Har du prøvet at svøbe ham i et tæppe eller Dyne ?  Det hjalp min datter med at falde til ro da hun var spæd 

Efter at have set denne artikel i dag, vil jeg ikke anbefale at svøbe babyen

http://www.dagens.dk/viralt/l%C3%A6ger-advarer-mod-popul%C3%A6rt-putte-trick-kan-skade-barnets-hofter

Jeg har dog kun læst den smule, der står i artiklen og ikke selve undersøgelsen bag.

Anmeld Citér

19. april 2016

Super-Mom

Janey skriver:

Efter at have set denne artikel i dag, vil jeg ikke anbefale at svøbe babyen

http://www.dagens.dk/viralt/l%C3%A6ger-advarer-mod-popul%C3%A6rt-putte-trick-kan-skade-barnets-hofter

Jeg har dog kun læst den smule, der står i artiklen og ikke selve undersøgelsen bag.

Hm tja det vidste jeg ikke.. Men tænker da ikke man svøber baby så hårdt at de ikke kan rokke sig  jeg har altid svøbt let så hun selv kunne sparke sig fri igen  det gav hende bare tryghed at have noget omkring sig.. 

Har liiidt svært ved at se for mig hvordan det kan skade deres hofter med mindre man vikler dem ind i banevis af tæpper  men altså de finder jo også på alle muliglige nye skræmme forskninger hele tiden 

Anmeld Citér

20. april 2016

Chellie

Jeg tænker, det må være fordi han trænger til lidt mere nærhed? Det er det i hvert fald hos os, når lillepigen vågner konstant, hvis hun ikke ligger på en af os. Hvis du er meget frustreret over ikke at have hænderne fri, så prøv at have ham i en vikle, så han kan mærke at du er hos ham. Evt uden tøj på, hvis I alligevel bare er hjemme, så han kan få masser af hud mod hud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.