Insergram. Hvordan bruger du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
10 svar
2 synes godt om
19. april 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg er langt om længe (vil nogen mener) kommet på instergram, da en af mine veninder er slemt begrejsteret for det og mente det var lige noget for mig.

Men nu til mit spørgsmål, hva i alverden bruger man det sådan helt konkret til?

Jeg går hverken voldsomt meget op i indretning eller mode osv og så vidt jeg ka se er der ik den store forskel fra Facebook, i forhold til hva folk ligger op. Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Karina84

Jeg bruger det til at dele situationer/billeder fra min hverdag, men især bruger jeg det til min hobby - hækling - krea... Jeg følger en del med samme hobby og der er tons af inspiration at hente.

Jeg lægger en del flere billeder ud der, end jeg gør på fjæsen, og indimellem bliver det lagt begge steder (blot ved at trykke på en knap).

Vil sige at jeg efterhånden bruger begge dele lige meget, ikke så meget det at dele ud af mig selv, men mere følge med (læsestof på fjæsen ift. at følge nyheds-sites osv. og på IG mere gennem billeder og links til blogs).

Anmeld Citér

19. april 2016

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Ja jeg er langt om længe (vil nogen mener) kommet på instergram, da en af mine veninder er slemt begrejsteret for det og mente det var lige noget for mig.

Men nu til mit spørgsmål, hva i alverden bruger man det sådan helt konkret til?

Jeg går hverken voldsomt meget op i indretning eller mode osv og så vidt jeg ka se er der ik den store forskel fra Facebook, i forhold til hva folk ligger op. Vh stine

Mest til inspiration og tidsfordriv. ligger selv krea og indretning ind, men ikke ret ofte. Kan bedre lide at bruge Facebook da jeg selv har valgt min "venner" (det KAN man man også på Instagram, men så går ideen lidt af det synes jeg) 

Anmeld Citér

19. april 2016

Loa

- til at dele lidt om mit liv

- til at følge med i dem jeg følges liv

- til at få inspiration om alt mellem himmel og jord

Anmeld Citér

19. april 2016

Monski

Jeg bruger det meget til inspiration og motivation. 

Jeg er næsten lige begyndt at løbe og synes det giver en stor motivation at vide folk faktisk følger med i hvordan det går. 

Og mht inspiration så kan det være alt 

Anmeld Citér

20. april 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg bruger udelukkende Instagram for min webshop. Jeg lægger nye produkter og billeder af mine modeller iført tøjet derpå, og så prøver jeg at lave nogle sjove hashtags, der tiltrækker nye potentielle kunder

Anmeld Citér

20. april 2016

Loa

PT skriver:

Jeg bruger udelukkende Instagram for min webshop. Jeg lægger nye produkter og billeder af mine modeller iført tøjet derpå, og så prøver jeg at lave nogle sjove hashtags, der tiltrækker nye potentielle kunder

Webshop? Nu er man jo nysgerrig

Anmeld Citér

20. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Bruger det til at dele min hverdag med

Anmeld Citér

20. april 2016

MorDk

Tidsfordriv, inspiration og dele billeder mm

Anmeld Citér

21. april 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Loa skriver:

Webshop? Nu er man jo nysgerrig

Jeg har en webshop, der sælger skandinavisk børnetøj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.