Sove ude med spædbarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2016

Anonym trådstarter

Bliver det for meget for et barn på 4 uger, at sove ude hos bedsteforældrene, hvis vi som forældre er med og hos hende ?? �� 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Bliver det for meget for et barn på 4 uger, at sove ude hos bedsteforældrene, hvis vi som forældre er med og hos hende ?? �� 

Nej da! Kan i da sagtens 

Anmeld Citér

19. april 2016

LOL

Det ka i sagtens gøre!  Det ligger baby sikkert ikke engang mærke til.

Anmeld Citér

19. april 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Min datter var lidt over 3 uger første gang vi sov hos farmor og farfar. Hun sov jo sammen med mig og kunne lugte mig hele natten, så der var ikke noget. Vi overnattede mange gange både der og hos mine forældre det første års tid. Nu sover hun der også gerne selv (hos farmor+farfar sammen med far i forb. med samvær) og meget tryg begge steder, samt har fantastiske forhold til sine bedsteforældre

Anmeld Citér

19. april 2016

Mortilah

Jeg ser intet problem i det. Var "ude" på 5. Dagen efter fødslen.. Vi sover "ude" (hos mine forældrr) gennemsnitligt 4 gange i mdr. Nul problemer i det..

Anmeld Citér

19. april 2016

lineog4

Tror ikke en så lille størrelse overhovedet opdager det. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Nej da det kan i sagtens. 

Jeg sov ude ned sønnen da han var 3 uger gammel første gang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.