Hvor er ordrenummeret ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
1 synes godt om
19. april 2016

Tystys14

Hej de damer

Er der et klogt hoved der kan hjælpe mig med hvilke af disse numre der er ordrenummeret ? Jeg kan simpelthen ikke regne det ud.

Håber i kan hjælpe mig.

har smidt et billed. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Liv_86

Tystys14 skriver:

Hej de damer

Er der et klogt hoved der kan hjælpe mig med hvilke af disse numre der er ordrenummeret ? Jeg kan simpelthen ikke regne det ud.

Håber i kan hjælpe mig.

har smidt et billed. 

Ordre nr er det der står på din faltura. Sikkert øverst i højre hjørne. Fakturaen er enten med som følgebrev ellers hardu fået den i en e-mail da du bestilte varen

Anmeld Citér

19. april 2016

Tystys14

Liv_86 skriver:

Ordre nr er det der står på din faltura. Sikkert øverst i højre hjørne. Fakturaen er enten med som følgebrev ellers hardu fået den i en e-mail da du bestilte varen

Vi har ikke selv bestilt tøjet det har danseskolen. Men de har bestilt i alt for lille str. 

Fik en mail fra danselæreren om at jeg skulle sende ordre numrene fra tøjet så hun kunne finde følgeseddelerne frem så vi kan få det byttet. 

Men de eneste numre vi kan finde er dem jeg tog et billed af. 

Anmeld Citér

19. april 2016

Liv_86

Vi har ikke selv bestilt tøjet det har danseskolen. Men de har bestilt i alt for lille str. 

Fik en mail fra danselæreren om at jeg skulle sende ordre numrene fra tøjet så hun kunne finde følgeseddelerne frem så vi kan få det byttet. 

Mmm lyder mærkeligt. Har aldrig hørt om er ordre nr som står på tøjet. Mon hun mener et vare nr? I så fald tror jeg at det er det øverste der starter med et bogstav. 

Anmeld Citér

19. april 2016

serinasmor

Tystys14 skriver:

Hun må mene varenummer - ordrenummer står på fakturaen

Send billedet til hende - for mig at se kan varenummeret være flere af de talkombinationer der er på labelen 

Anmeld Citér

19. april 2016

Tystys14

Tusind tak for jeres alles svar. 

Må indrømme jeg er glad for det ikke kun er mig der blev lidt forvirret 

Jeg sender hende en mail med billeder af numrene fra alle kjoler og leggins 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.