Godaften.
Da jeg var barn døjede jeg rigtigt meget med mellemørebetændelse og sprugne trommehinder. Jeg har aldrig fået lagt dræn og er hver gang bare sat på penicillin kur.
Dog er det forsat, jeg har også døjet med det i mine teenageår og nu som voksen. Da min søn var knap 2 år (5 år nu) havde jeg sprungne trommehinder 10 gange på 1 år, jeg var konstant (følte jeg) på penicillin kur.
Nu har jeg igen trykken for ørerne, monster meget ørepine osv. Har været til lægen 2 gange på 1 uge, de kan godt se trommehinderne er spændt ud (i begge ører) men kan ikke gøre noget.
Jeg har været til ørelæge et utal af gange, ørelægen siger altid "ring når den springer, så jeg kan undersøge den sprunget - ellers kan jeg ikke lægge dræn", men når så man ringer, får man svaret - du kan få en tid om 3 uger, vi har ikke akut tider.
Nu er jeg nået til et punkt hvor jeg er ved at have fået nok, kan man seriøst bare lade et andet menneske rende rundt i smerter, når man ved hvad der kan hjælpe?
Det skal ikke lyde som om at jeg ønsker at få lagt dræn, mere end noget andet. Men der må da kunne findes en løsning, det er jo ikke sjovt at rende rundt med ørepine konstant og når ørepinen er væk og trommehinden sprunget, skal man en uge gå og sørge for der ikke går infektion og så kan man praktisk talt starte forfra.
Har nogen oplevet noget i stil med, nogen der har nogen råd?
Det skal lige siges, at når jeg får trykken for ørerne, så kan jeg stort set intet høre, så jeg kan gå rundt og være "døv" i en længere periode.
Beklager det blev så langt, men er simpelthen så frustreret.