når pb trækker ud !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2016

Anonym trådstarter

Nu har vi prøvet i et år og har været i behandling de sidste 2 måneder. Nu fik jeg at vide at min venstre æggestok sidder langt oppe og kan ikke fanges på scanning. Så skal nok have lave en kikkertoperation... Ee helt nede for hvad ny hvis jeg slet ikke kan få børn. Det slider meget på forholdet, og min kære mand har gjort det klart han ikke kan leve uden børn og at han ikke kan vente flere år på mig og hvis det ikke snart sker på han gå fra mig.. Og ja det er jo egentlig fair nok det er mig der er problemet så hvorfor trække ham med ned. Det er jo hans drøm han skal give op og der er kærlighed bare ikke altid nok.. 

Men er så nervøs kan ikke rigtug få et konkret svar fra fertilitetsbehandlingen og går og er konstant bange og kan ikke sove da jeg har det psykisk dårligt over min fejl.. 

Ville egentlig bare ud med lidt frustration!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

fo82

Anonym skriver:

Nu har vi prøvet i et år og har været i behandling de sidste 2 måneder. Nu fik jeg at vide at min venstre æggestok sidder langt oppe og kan ikke fanges på scanning. Så skal nok have lave en kikkertoperation... Ee helt nede for hvad ny hvis jeg slet ikke kan få børn. Det slider meget på forholdet, og min kære mand har gjort det klart han ikke kan leve uden børn og at han ikke kan vente flere år på mig og hvis det ikke snart sker på han gå fra mig.. Og ja det er jo egentlig fair nok det er mig der er problemet så hvorfor trække ham med ned. Det er jo hans drøm han skal give op og der er kærlighed bare ikke altid nok.. 

Men er så nervøs kan ikke rigtug få et konkret svar fra fertilitetsbehandlingen og går og er konstant bange og kan ikke sove da jeg har det psykisk dårligt over min fejl.. 

Hvilken behandlingsform har i prøvet? 

Måske i skal skifte over til ivf hvis i ikke har prøvet det?

det lyder noget kontant det din mand har udtalt?!?! 

Anmeld Citér

18. april 2016

esioul

Anonym skriver:

Jeg ville godt nok blive skuffet, hvis min mand meddelte dette. 

Vi har fra starten stået sammen om projektet, vores kærlighed har altid vægtet meget højt og har været det bærende - uanset!

I skal virkelig have et stærkt forhold for at klare behandling og det er vigtigt han støtter dig i det. Men kan forstille mig det vil være stressende når han ikke vil blive ved. :/ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.