Murren 4+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
3 svar
4 synes godt om
18. april 2016

FrkLarsen

Halløj skønne kvinder �� 

Så er jeg tilbage efter et par år offline, og kan fortælle at min kære Emilie skal være storesøster til December 

Nå, men til spørgsmålet. Jeg har siden siden 4+0 haft enorm murren i underlivet, som mens smerter og ikke nok med det, så sidder det da også i lænden. 

Jeg arbejder i butik og arbejder 8-11,5 time dagligt, mon det har noget at sige? jeg løfter ikke på tunge genstande af hensyn til den Bette spire 

Mon det har noget med at være 2 gangs gravid at gøre? Erindre intet som dette fra første graviditet

Anyone der sejler i samme båd som jeg, som muligvis kan komme med et realistisk bud på hvorfor de bedre regioner skal opføre dig sådan? 

Kæmpe krammer til hver og en af jer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

Liv_86

Jeg havde murren ret tit, som om jeg skulle have mens. Det havde jeg også i min første graviditet allerede fra start. Gik hele tiden og troede at min mens ville komme

Anmeld Citér

18. april 2016

Rtjm05

FrkLarsen skriver:

Halløj skønne kvinder �� 

Så er jeg tilbage efter et par år offline, og kan fortælle at min kære Emilie skal være storesøster til December 

Nå, men til spørgsmålet. Jeg har siden siden 4+0 haft enorm murren i underlivet, som mens smerter og ikke nok med det, så sidder det da også i lænden. 

Jeg arbejder i butik og arbejder 8-11,5 time dagligt, mon det har noget at sige? jeg løfter ikke på tunge genstande af hensyn til den Bette spire 

Mon det har noget med at være 2 gangs gravid at gøre? Erindre intet som dette fra første graviditet

Anyone der sejler i samme båd som jeg, som muligvis kan komme med et realistisk bud på hvorfor de bedre regioner skal opføre dig sådan? 

Kæmpe krammer til hver og en af jer 

Jeg havde mens. Smerter frem til uge 10, jeg kan ikke huske om jeg havde det i min sidste graviditet 

Anmeld Citér

27. april 2016

Sperling13

Hejsa og tillykke! ��

jeg er gravid for første gang, og havde også en masse murren ligesom menstruationssmerter i den tidlige del af graviditeten.. Jeg læste mig dog til at det meget normalt fordi der strømmer så meget blod ned til underlivet og det giver den der fornemmelse af murren. jeg kan ikke huske hvornår det stoppede, men tror det var omkring uge 12..

Jeg mener det var inde på jordemødrenes officielle hjemmeside jeg fandt noget om det, hvis du selv vil læse lidt om det..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.