Kan overstimulering lave kuk i den alm. cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg venter på min menstruation. Den er 3 dage over tid, og virker ikke til at være på trapperne. Testen er negativ, så jeg venter bare på at den kommer, så jeg kan komme i gang med vores næste IUI-forsøg. Denne cyklus sprang vi over pga rejse.

Jeg undrer mig over hvorfor min menstruation ikke kommer. Den plejer at køre som et klokkeværk. +/- 12 timer max.

Har I oplevet at jeres almindelige cyklus er blevet forvirret efter at have været stimuleret?

Jeg haaaader den her ventetid ...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

C85

Før i tiden kom min menstruation altid på samme ugedag, så den var meget præcis! Efter vi startede fertilitetsudredning begyndte det dog at ændre sig. Det var ikke pga hormonerne (da det startede før reel behandling), men tror simpelthen det bare er tankens kraft. Det psykiske spiller jo også en stor rolle og når man venter på at skulle i gang med behandling, vil man jo bare gerne have sin mens. Jo mere man venter og gerne vil ha' at den kommer, jo mere (oplever jeg!) kan den udskyde sig. 

Anmeld Citér

20. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg venter på min menstruation. Den er 3 dage over tid, og virker ikke til at være på trapperne. Testen er negativ, så jeg venter bare på at den kommer, så jeg kan komme i gang med vores næste IUI-forsøg. Denne cyklus sprang vi over pga rejse.

Jeg undrer mig over hvorfor min menstruation ikke kommer. Den plejer at køre som et klokkeværk. +/- 12 timer max.

Har I oplevet at jeres almindelige cyklus er blevet forvirret efter at have været stimuleret?

Jeg haaaader den her ventetid ...

homoner laver bølv i det. Ens cyklus er meget uregelmæssig bagefter

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Før i tiden kom min menstruation altid på samme ugedag, så den var meget præcis! Efter vi startede fertilitetsudredning begyndte det dog at ændre sig. Det var ikke pga hormonerne (da det startede før reel behandling), men tror simpelthen det bare er tankens kraft. Det psykiske spiller jo også en stor rolle og når man venter på at skulle i gang med behandling, vil man jo bare gerne have sin mens. Jo mere man venter og gerne vil ha' at den kommer, jo mere (oplever jeg!) kan den udskyde sig. 

Jeg har snakket med klinikken, og de sagde at det var forventeligt. Jeg hader den måde man fuldstændig mister sin krop. Jeg kan klare sprøjter og undersøgelser, men følelsen af at jeg ikke længere er i sync med min krop, er forfærdelig ...

Min menstruation er kommet nu. Første scanning på lørdag ... Tak for svar

Anmeld Citér

21. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

homoner laver bølv i det. Ens cyklus er meget uregelmæssig bagefter

Jeg synes godt nok ikke det her projekt er særlig sjovt ... Sprøjter og undersøgelser kan jeg klare, men den her følelse af ikke at kunne stole på min krop, frustrerer mig helt vildt.

Den er kommet nu. Næste omgang starter på lørdag. Tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.