Jeg blir tosset 8/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg har teste med ægløsningsteste i en uge nu... Igår fik jeg en positiv test og hoppede på manden igår aftes... Den blev taget om formiddagen, men eftermiddag var den negativ igen...

nu bliver jeg ved med at tænke; var den mon fejllæst? Har vi stadig ægløsningen til gode? Selvom det er bekræftet fra flere den er positiv er jeg stadig usikker!

Alt på nettet er læst og studeret og jeg kan slet ikke finde ro... Vi har ikke sex så tit så lige denne måned springer jeg på ham lidt ekstra, men pga dårlige hofter hos ham blir det begænset til hverdag...

min cyklus svinger mellem 30 og 34 og ifølge min app som er sat til 34 har jeg ÆL imorgen, så helt skævt virker det ikke... Så hvorfor holder mit hoved ikke kæft og min usikkerhed forsvinder?! Jeg blir jo tosset

nok mest fordi en clairvoyant sidste weekend gav mig denne besked; hvis jeg ikke skal sige tillykke nu, så varer det dælme ikke længe (hendes ord)

åhh den dumme cyklus og dumme ventetid og elendige googlesøgninger der ikke kan fortælle hvordan præcis MIN krop hænger sammen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

grinny

Det er helt normalt at en ÆL test er positiv på et tidspunkt af dagen og negativ senere på dagen 

Det er også derfor mange tester formiddag, eftermiddag og aften for at fange det helt rigtige tidspunkt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.