Hjælp til køb af æg- og g-teste :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2016

Trying1c

Hej alle sammen. 

Min kæreste og jeg har taget beslutningen om, at forsøge at blive gravide. Nu vil jeg gerne købe nogle ægløsningsteste og graviditetsteste og jeg tænkte på, hvor man mon finder de billigste? 

Jeg har søgt rundt og på de danske sider er det vidst babygear.dk de har de billigste (med fragt) men jeg kan se, at man også kan købe mange og for billige penge på ebay. 

Er der nogle af jer der har erfaringer med teste og køb fra ebay?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2016

LayLow

Jeg har købt mine på billige-teste.dk og fik 28 for 189 kr  fri fragt over 60 kr... Og ja, jeg har brugt den alle på en måned så det løber hurtigt op i pris, men de er det værd!

Anmeld Citér

25. april 2016

Maalene

Tænker selv jeg vil købe på ebay når det engang bliver aktuelt - har handlet der mange gange tidligere (dog ikke teste) og der har aldrig været nogen problemer  Men leveringstiden er nok omkring 3 uger fra ebay, så det skal man lige have med i baghovedet inden man bestiller ��

Anmeld Citér

25. april 2016

Liv_86

Jeg har lidt bestilt 50 ÆL test og 20 g test for 75 kr på eBay. Tror ikke det fås billigere

leveringstid 5 dage

Anmeld Citér

30. april 2016

Trying1c

Tak for jeres svar 

Jeg bestilte både fra billigteste og fra ebay, der var nogen her (mig) der ikke kunne vente de 3 ugers leveringstid fra ebay 

Jeg har taget dem fra billigteste og har nogle stykker tilbage, så må nok ind og bestille nogle nye i dag allerede, syv stk. er ikke nok når man pludselig bliver et testmonster der vil teste for ægløsning hver dag -selvom det var alt for tidligt da jeg startede, min ægløsning forventes først i næste uge 

Jeg kan se en fremgang på ægløsningstestene og det gør jo bare at jeg får endnu mere lyst til at teste 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.