Gynækologisk undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2016

Anonym trådstarter

Skal have en gu på torsdag,  vil lægen kunne se hvis jeg evt er gravid? (sidst da der var tvivl om hvor langt jeg var henne kunne man se min livmoderhals var blålig,  men det var jo ikke så tidligt (er nok omkring 4+1 der))   (og vil hun kunne komme til at skade en evt.  Graviditet?) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Bodi

Det vil jeg mene at han/hun kan, men fortæl lige om "mistanken" - umiddelbart tænker jeg da ikke lægen kan skade noget.

Anmeld Citér

19. april 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Skal have en gu på torsdag,  vil lægen kunne se hvis jeg evt er gravid? (sidst da der var tvivl om hvor langt jeg var henne kunne man se min livmoderhals var blålig,  men det var jo ikke så tidligt (er nok omkring 4+1 der))   (og vil hun kunne komme til at skade en evt.  Graviditet?) 

Det er svært at svare på om gynækologen kan se noget eller ej når du ik er så langt henne. 

Hun ikke kunne komme til at skade en graviditet  

Jeg går næsten ud fra at hun skal kigge op? Eller så skal du scannes? - ingen af de ting skader men er ganske normalt.  

Anmeld Citér

19. april 2016

Liv_86

Det tænker jeg ikke skader. Tror heller ikke hun kan se om du er gravid når det er så tidligt 

hvis man nu bliver scannet tidligt, scanner man også indefra. Det tror jeg ikke man ville gøre hvis indvendige undersøgelser gjorde skade

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.