Clearblue avanced fertilitetsmonitor sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. april 2016

Rtjm05

Clearblue avanced fertilitetsmonitor sælges, kun brugt 3 mdr. Inkl. 11 teststicks og 4 graviditetstest.. . 

Pris1000

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2016

Rtjm05

rikkeivalo skriver:

Clearblue avanced fertilitetsmonitor sælges, kun brugt 3 mdr. Inkl. 11 teststicks og 4 graviditetstest.. . 

Pris1000

.

Anmeld Citér

28. april 2016

Rtjm05

rikkeivalo skriver:

.

.

Anmeld Citér

16. maj 2016

AbortusHabitualis30år

Hvordan kan det være at du vil sælge den? Er den ikke tilstrækkelig, eller er du blevet gravid "via" denne? 

Anmeld Citér

16. maj 2016

Rtjm05

AbortusHabitualis30år skriver:

Hvordan kan det være at du vil sælge den? Er den ikke tilstrækkelig, eller er du blevet gravid "via" denne? 

Den kunne faktisk finde mine ægløsninger,  det er aldrig sket med almindelig ælteste,  dog kunne det ikke lade sig gøre for os at blive gravid naturligt, jeg har pcos og manden dårlig sædkvalitet,  men det lykkedes så i behandling 

Den er reserveret lige nu og bliver nok afhentet i morgen,  men kan kun anbefale den 

Anmeld Citér

16. maj 2016

AbortusHabitualis30år

rikkeivalo skriver:

Den kunne faktisk finde mine ægløsninger,  det er aldrig sket med almindelig ælteste,  dog kunne det ikke lade sig gøre for os at blive gravid naturligt, jeg har pcos og manden dårlig sædkvalitet,  men det lykkedes så i behandling 

Den er reserveret lige nu og bliver nok afhentet i morgen,  men kan kun anbefale den 

Mange tak for tilbagemelding 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.