31+2 uger henne :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
8 svar
17 synes godt om
17. april 2016

o1Mutte

Tiden FLYVER! Kan slet ikke følge med.. Har ikke skrevet så meget herinde under graviditeten der har simpelthen været så mange andre ting  

Bette manden i maven vokser derudaf! 30+0 blev jeg scannet og der skønnede de ham til 1710g  Så han er en fin lille tyksak  

Jeg har taget en 14 kg på ca, og det er til den gode ende, men var ret tynd inden graviditeten så jordmorderen synes det er fint  

Her er et billede af maven fra idag 

Vi GLÆDER os til Juni 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

grinny

Ihh sødeste du, det er jo bare fantastisk med alle de nederlag at i endelig snart skal være en familie 

Dejligt billede af en flot mave 

Anmeld Citér

17. april 2016

Super-Mom

o1Mutte skriver:

Tiden FLYVER! Kan slet ikke følge med.. Har ikke skrevet så meget herinde under graviditeten der har simpelthen været så mange andre ting  

Bette manden i maven vokser derudaf! 30+0 blev jeg scannet og der skønnede de ham til 1710g  Så han er en fin lille tyksak  

Jeg har taget en 14 kg på ca, og det er til den gode ende, men var ret tynd inden graviditeten så jordmorderen synes det er fint  

Her er et billede af maven fra idag 

Vi GLÆDER os til Juni 

Ja det må man da sige !! Kan huske da du skrev du havde været til NF  hold da op det er gået stærkt 

hvor ser du fin ud 

Anmeld Citér

17. april 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Først og fremmest, NEJ hvor er du bare flot gravid  De 14 kilo kan man bestemt ikke se, og jeg blev helt overrasket over at du allerede er så langt henne, så ja, tiden flyver vist afsted. 

Håber du nyder din graviditet, og kan bestemt godt forstå du længes efter at se din søn 

Anmeld Citér

18. april 2016

o1Mutte

grinny skriver:

Ihh sødeste du, det er jo bare fantastisk med alle de nederlag at i endelig snart skal være en familie 

Dejligt billede af en flot mave 

Ja det er så skønt Hvordan har du det 

Tak

Anmeld Citér

18. april 2016

o1Mutte

Super-Mom skriver:

Ja det må man da sige !! Kan huske da du skrev du havde været til NF  hold da op det er gået stærkt 

hvor ser du fin ud 

Ja det virker som om det var i sidste måned, og nu er jeg næsten i mål  

Mange tak 

Anmeld Citér

18. april 2016

o1Mutte

Inger skriver:

Først og fremmest, NEJ hvor er du bare flot gravid  De 14 kilo kan man bestemt ikke se, og jeg blev helt overrasket over at du allerede er så langt henne, så ja, tiden flyver vist afsted. 

Håber du nyder din graviditet, og kan bestemt godt forstå du længes efter at se din søn 

Mange tak  

Jeg synes nu godt jeg kan mærke på mit tøj at der er kommet lidt ekstra kilo på Haha 

Nyder det SÅ meget men nøj jeg glæder mig også til at se ham 

Anmeld Citér

18. april 2016

grinny

o1Mutte skriver:

Ja det er så skønt Hvordan har du det 

Tak

Jeg har det rigtig godt. Var til første fødselsamtale i dag fordi de holder så meget øje og det er jo kun dejligt at vide 

Anmeld Citér

18. april 2016

o1Mutte

grinny skriver:

Jeg har det rigtig godt. Var til første fødselsamtale i dag fordi de holder så meget øje og det er jo kun dejligt at vide 

Åh det lyder dejligt 

Hvor langt er du henne nu? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.