Ægløsning 2 gange i samme cyklus ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. april 2016

SAanonym

Jeg var til gynækolog i torsdags. Jeg er for et par år siden blevet opereret for tarmslyng, hvor min bughule sprang, og han kunne tydeligt se arvæv på venstre æggestok efter operationen. Efterfølgende siger han så til mig at alt ser rigtig fint ud og jeg netop var i min mest frugtbare periode, der jeg lige nu havde ægløsning. Her blev jeg så meget overrasket, da jeg var på den 27 dag i torsdags, samt at jeg netop ved at jeg havde ægløsning d. 2/4 der jeg tog en ægløsningstest, og den var bragende positiv. Det sagde jeg selvfølgelig til ham, og han sagde så til mig at den var altså god nok, jeg havde altså ægløsning men jeg måtte meget gerne lige gi besked når jeg havde fået min menstruation. Er der nogen af jer der har prøvet at haft to ægløsning i samme periode ? Har stadigvæk ikke fået min menstruation,og er nu gået 2 dage over tid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

Kløver

Hvis det er strimmelteste du har brugt, vil jeg mene det er mere sansynligt at din æl er skubbet  

Anmeld Citér

17. april 2016

SAanonym

Brugte strimmeltest ja  Men havde både ægløsningssmerter og æggehvide udflåd der omkring d. 2 ? Men ja det kan nok sagtens lade sig gøre tingene er blevet rykket. Bare sent den kommer på dag 27 i ens cyklus tænker jeg ?

Anmeld Citér

17. april 2016

VN

Har du taget en graviditetstest? 

Anmeld Citér

17. april 2016

SAanonym

Jeps,  2 stks endda  Jeg går også med murren i maven ligesom min menstruation er på vej, har jeg gjort de sidste 3 dage, men ingen blødning. Ifølge min normale cyklus burde min menstruation også være kommet for to dage. Undre mig meget med den æggeløsning i torsdags. Min kæreste og jeg har haft sex, løbende i denne uge som vi plejer, så en befrugtning kan vel også være sket i torsdags, men at det bare ikke har sat sig fast endnu ? Er meget forvirret faktisk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.