Idéer til afsløring af køn søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.509 visninger
7 svar
1 synes godt om
17. april 2016

JLRDP

Her på onsdag skal vi til md scanning hvor vi forhåbentlig kan få kønnet af vide på vores baby.

Vi er allerede ved at finde idéer til hvordan vi skal afsløre det for familien, 2 dage efter scanning skal vi op og besøge min familie og de er meget spændte på at høre om det bliver en pige eller en dreng.

Vi har tænkt på at købe et neutralt kort med en baby på, og så måske ligge enten lyserødt eller blåt silkepapir i sammen med scaningsbilleder.

Hvis nogen ved hvor man kan købe sådan et kort som er neutralt med en baby på, så sig endelig til.

Og hvis nogle har nogle gode idéer til hvordan man ellers kan afsløre det, så kom også endelig med det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

JLRDP

Ingen? 

Anmeld Citér

17. april 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Bag en kage med lyserød eller blå creme - så man får svaret når kagen skæres ud 

Anmeld Citér

17. april 2016

JLRDP

Problembarnet skriver:

Bag en kage med lyserød eller blå creme - så man får svaret når kagen skæres ud 

Vi skal med tog, så det skal helst være noget nemt at tage med. Og det bliver for besværligt med en kage, vi havde ellers tænkt det var en god idé indtil vi kom til at tænke på at det ville blive meget besværligt

Anmeld Citér

17. april 2016

Nadiapigen

Så.på nettet, nogle havde købt en kæmpe ballon i hvid. Indeni lå bitte små terpentiner tror jeg nok det hedder i blå der fløj over alt i stuen.  

Anmeld Citér

17. april 2016

JLRDP

Nadiapigen skriver:

Så.på nettet, nogle havde købt en kæmpe ballon i hvid. Indeni lå bitte små terpentiner tror jeg nok det hedder i blå der fløj over alt i stuen.  

Vi havde også tænkt det er en sjov måde at gøre det på 

Anmeld Citér

17. april 2016

Kløver

JLRDP skriver:

Her på onsdag skal vi til md scanning hvor vi forhåbentlig kan få kønnet af vide på vores baby.

Vi er allerede ved at finde idéer til hvordan vi skal afsløre det for familien, 2 dage efter scanning skal vi op og besøge min familie og de er meget spændte på at høre om det bliver en pige eller en dreng.

Vi har tænkt på at købe et neutralt kort med en baby på, og så måske ligge enten lyserødt eller blåt silkepapir i sammen med scaningsbilleder.

Hvis nogen ved hvor man kan købe sådan et kort som er neutralt med en baby på, så sig endelig til.

Og hvis nogle har nogle gode idéer til hvordan man ellers kan afsløre det, så kom også endelig med det 

Her hvor vi bor har de ikke villet byde ind med køn, ville de bed min veninde, så er åbenbart alt efter hvem der scanner, med 4 børn har vi nok bare været uheldige  

den med ballonen er sjov, i kunne også pakke en sut ind, eller et kort hvor der falder enten konfetti eller sepentiner ned når det åbnes. Du kunne også uden at sige noget, bære forskellige stykker tøj i den farve, feks en blå bluse eller et lyserødt tørklæde alt efter kønnet i kunne også lave en lille kryds og tværs, så får de forskellige kønnet at vide når den bliver løst rigtigt  

Anmeld Citér

18. april 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
JLRDP skriver:

Vi skal med tog, så det skal helst være noget nemt at tage med. Og det bliver for besværligt med en kage, vi havde ellers tænkt det var en god idé indtil vi kom til at tænke på at det ville blive meget besværligt

Et par muffins så? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.