Efter længere tids forhold, med en masse modgang, som desværre har ført til skænderier og diskutioner, alt alt for meget, så har vi været virkelig langt ude, i det her forhold - og med det mener jeg ikke stoffer og sådan, men vi har vært tæt på at gå fra hinanden, utrolig mange gange. B.la fordi at min kæreste har en eller anden dum ide med at når tingene flyder over i hans hoved, går det desværre ud over vores forhold. Han er kommet med et par gange at han ikke er klar til et forhold, han egner sig ikke til at være i et, osv osv.. Men som jeg så har haft snakket med to veninder om, hvis ikke han havde været klar, var han vel gået fra mig for længst, eller allerede første gang at han havde haft den tanke - eller tager jeg bare helt fejl nu?
Men for lidt over en lille måneds tid siden, fik han så nyt arbejde, hvor de tager en del til Sjælland og er, og hans nye chef og ham, har så haft nogen lange snakke omkring det med forhold, arbejde og langdistancen, med hensyn til ikke at se hinanden fra f.eks mandag til torsdag, fordi den ene part er på Jylland og den anden på Sjælland. - Skal lige siges, når de er derovre, arbejder de nærmest døgndrift og sover ikke ret meget, men det er så for at blive færdige med deres arbejde. Men det gør at vi ikke er meget i kontakt, hvilket er sindssygt hårdt for mig, da jeg går sygemeldt pt og ikke laver det helt vilde.
Han "smed" så endnu en bombe igår og fortalt at han ikke viste om han kunne mere, det hele var blevet får meget. Generelt alt i vores forhold. Vores diskutioner/skænderier. Han indrømmede også at da han havde sagt han var træt i næsten 14 dage, hvilket gjorde vi ikke rigtig havde sex, jamen det var fordi han ikke havde lysten til mig og inderst inde, knuste det mig næsten. Jeg var positiv og ville selvfølgelig ikke miste ham, så vi er stadig sammen, fordi jeg sagde vi skulle blive bedre til nogen forskellige ting osv. Men jeg har aldrig fået at vide af en kæreste at han ikke havde lyst til mig.
Nu ligger problemet så i at, jeg gør alt hvad jeg kan for at være positiv og smilende, hvilket er pisse hårdt ligenu, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, har lyst til at sætte mig til at tude, hvilket jeg også bare ved, intet nytter. Har simpelthen den dårligste følelse i kroppen og kan ikke finde ud af om jeg har lyst til ham eller ej. Det sårede mig utrolig dybt.
Så nu er det jeg søger nogen råd og ideer, til hvad jeg kan gøre, for måske at få det bedre, eller andet?